TULI uus liige: Peugeot

Turundajate Liiduga (TULI) liitumist kommenteerib Peugeot Baltikumi turundusjuht Mari Villem.

„Turundajate Liidus on meil võimalus autotööstust esindada
ning

olulistel

turundus- ja kommunikatsioonivaldkonda puudutavatel teemadel kaasa rääkida, sektori
arengule kaasa aidata,“ kommenteeris Turundajate Liitu astumist Peugeot
Baltikumi turundusjuht Mari Villem.

Peugeot on tänavu ka loovusfestivali Kuldmuna toetaja.


„Autotööstuses on huvitavad ajad, nii ka meil. Peugeot
mudelivalik areneb ja täieneb hoogsalt. Värskelt turule toodud sportlik
kupeesedaan Peugeot 508, mis on juba pärjatud Leedu Aasta Auto tiitliga, tuleb
kevadel välja universaalkerega versiooniga – Peugeot 508 SW. Mõlemale on aasta
lõpus oodata ka pistik-hübriidi alternatiivi. Genfi autonäitusel on värskelt
saladuskatte alt välja toodud kauaoodatud uue generatsiooni Peugeot 208 ning
aasta lõpus lansseeritakse ka populaarseima mudeli Peugeot 3008 4-veoline
plug-in hübriid. Järgmisel aastal ongi muuhulgas oodata palju arenguid just
hübriid- ja elektrimootoritega mudelivalikus,“ jagas Mari Villem Peugeot’
uudiseid.

Ettevõte sai mullu uue omaniku, nimelt ostis Soomes
registreeritud ettevõte Auto-Bon Oy ära senise Peugeot maaletooja KW Bruun
Baltic OÜ.

Hetkel on Peugeot Baltikumi turundustiim kolmeliikmeline –
turundusjuht Mari Villem, kommunikatsioonijuht Kerli Maro ja
turundusspetsialist Reijo Tagaväli.

Üle 3 riigi teenindavad Peugeot Baltikumi meediaagentuur
Initiative ja digiagentuur MBD.

Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. Liidu missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest (reklaam, bränding, kasutajakogemus jne) kui väärtusest ning tagada tegijate tase selle väärtuse kasvatamisel.

Lisainfo:
Signe Kõiv
Turundajate Liidu tegevjuht

+372 5023456

Kõik uudised