Kõik uudised

TULI teemahommik 30.04: "Kuidas leida tarbijale olulised puutepunktid?"

Turundajate Liit ja Kantar Emor kutsuvad liidu liikmeid teemahommikule 30. aprillil, kus vaatluse all on tarbija ja brändi kokkupuutepunktid ning analüüs riigikogu valimiste kontekstis.
Aeg: 30. aprill 2019 kell 09:30-11:20
Koht: Kantar Emor
Aadress: Maakri 21, Maakri Kvartal, 3. korrus

Päevakava:
09:30 – 10:00 Hommikukohv ja networking
10:00 – 10:20 Sissejuhatuseks avab kokkupuutepunktide teemat laiemalt Kersten Jõgi, Kantar Emori uuringuekspert, rääkides sellest, kuidas leida tarbijale/kliendile olulised puutepunktid, millesse panustamine toob tulemust.
10:20 – 11:00 Ettekande teeb Aivar Voog, Kantar Emori uuringuekspert, selle aasta erakondade kampaaniate värsketele andmetele tuginedes ning toob võrdlusmomente ka 2017. a valimiskampaania analüüsist.
11:00 – 11:20 Arutelu ja küsimused

Kantar on teabe- ja konsultatsiooniettevõte, mis tegutseb enam kui 80 riigis. Kantari kõrgem eesmärk on inspireerida kliente, töötajaid ja kogu ühiskonda olema loov ja edukas meie erakordses maailmas.



Registreerimine
Teemahommik on Turundajate Liidu liikmetele tasuta. Kohtade arv on piiratud, registreeri palun osavõtt hiljemalt 26. aprilliks.


OSALEJAD:

1Baltika
2Initiative 
3Dava Foods
4Kontuur Leo Burnett
5Kontuur Leo Burnett
6Kontuur Leo Burnett
7Age McCann
8Age McCann
9Turundajate Liit
10Baltika
11Eesti Post
12Zavod BBDO
13Havas Creative
14Havas Creative
15Turundajate Liit
16Havas Media
17Orkla
   18 Imagine\TBWA 


Lisainfo:

Signe Kõiv
Tegevjuht
Turundajate Liit
+372 5023 456
signe@turundajateliit.ee