Tele2 uus turundusdirektor palkas Läti reklaamiagentuuri

Sellest aastast töötab Tele2 Eesti turundusdirektorina Ines
Estrin, kes on varasemalt juhtinud ERGO kindlustuse turundustiimi ning töötanud
Swedbanki turundus- ja partnersuhete osakonna juhina. Ines räägib, miks Eesti
üks suurimaid reklaamiostjaid Tele2 otsustas palgata Läti reklaamiagentuuri Not
Perfect ning mida ettevõttel veel turundusvaldkonnas põnevat plaanis on.

Fotol: Ines Estrin

Miks otsustasid võtta Tele2 reklaamikampaaniaid tegema
Läti agentuuri?
 

Tele2 eesmärgid ja ka reklaamimahud on nii suured, et otsisime
sobivat tippagentuuri nii Eestist kui ka lähiriikidest. Võitis Läti agentuur
Not Perfect, sest nende ideed olid kõige loovamad. 

Milline on Tele2 uus reklaamikeel? 

Meie eesmärk on olla väljakutsuja, teha traditsioonilisest
natuke teistmoodi. Tele2 reklaamikeel on edaspidi tublisti julgem, kui armsatel
konkurentidel.  

Siiani oli teie loovagentuur Utopia, kelle Tele2-le tehtud
reklaamklipid olid tuntud oma huumori poolest. Kas jätkate uue agentuuriga samas meeleolus?
 

Iseenesest ei ole meie eesmärk nalja teha, pigem tahame olla
oma reklaamidega nutikad ja vaimukad.

Kas eestlased saavad lätlaste naljadest aru? 

Lätlased oskavad nalja teha ja eestlased saavad neist naljadest aru küll. Meil on praegu käimas Tele2 sidevõrgu kvaliteedist rääkiv kampaania, mis sisaldab palju kohalikke nüansse. Näiteks räägib kampaania e-valimistest ning meie maailmatasemel haridussüsteemist.

 Kas Not Perfect teeb nüüd Tele2-le kampaaniaid üle Baltikumi? 

Hetkel Eestis ja Lätis. 

Millised turunduskanalid Tele2 jaoks toimivad? 

Traditsiooniline meedia nagu tele- ja välireklaam toimivad
endiselt hästi, ga kasutame tugevalt ka online-kanaleid ning otsime uusi
võimalusi ja kanaleid oma sõnumite kohale viimiseks. 

Kuidas on Tele2-s töötada?

Tele2s on turunduse roll traditsioonilisest veidi laiem.
Minu töö pole mitte ainult turundus ja kommunikatsioon, vaid tegelen ka teenusedisaini
ning ärijuhtimisega.  

Tele2 on nii suure mõjuga ettevõte, et saame reaalselt
ühiskonda paremaks muuta. Näiteks tegeleme praegu sotsiaalse
vastutustundlikkuse strateegia väljatöötamisega ning kaasame selleks nii
töötajad, kliendid kui arvamusliidrid.  

Mis on praegu Tele2 turunduses kuum? 

Praegu käib kaks suurt kampaaniat. Esimene räägib
kvaliteetsest ja kiirest võrgust, mis Tehnilise Järelvalve Ameti mõõtmiste
kohaselt on konkurentidega vähemalt samal tasemel ja katab 99 protsenti
riigist. Edastame oma sõnumit läbi eht-eestlasliku vingumise prisma – kurtmine
viib edasi ning teeb asjad paremaks. Ka meie võrgu.  

Kvaliteet on meie jaoks väga oluline nii tehniliselt kui
kuvandi mõttes, mistõttu näeb seda kommunikatsioonis ka edaspidi. 

Teine paralleelselt jooksev suur kampaania propageerib
taaskasutust. Laulja Kenneth Rüütli kutsub inimesi oma vana telefoni meile tooma,
mille vastu saab uue soodsamalt. Kasutatud seadmed aga lähevad läbi
taaskasutuse uuesti ringlusse.

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised