Tanki digisuuna juhina alustas tööd Irina Piiskoppel

Tänavu augustis alustas loovagentuuris Tank digiüksuse juhina tööd Irina
Piiskoppel. Mingis mõttes ajastu märk.

Fotol: Irina Piiskoppel

Sotsiaal- ja digimeedia agentuuri Vurr firmaesitluses on üks kurikuulus
slaid, kus suurelt Tanki asutaja ja loovjuhi
Joel Volkovi tsitaat teemal, et sotsiaalmeedia on lühiajaline nähtus, mis läheb
peagi üle. Kallid kolleegid Vurris, nüüd on küll viimane aeg see slaid sealt
kustutada. Miks? 

Sest Tank on juba ammu uut digitaalset reaalsust aktsepteerinud, selles
lõigus tööd teinud ja pigem edukalt, mida näitavad ka mitmed auhinnad
vastavasisulistelt konkurssidelt. Nüüd on aga uus kurss ametlik, kureeritud ja
pöördumatu. Nimelt alustas 2019. aasta augustis loovagentuuris Tank digisuunalise fokusseeritud allüksuse juhina tööd Irina
Piiskoppel. Mingis mõttes ajastu märk. 

Irina suur pluss on see,
et ta mõistab oma suure uudishimu, süvenemisvõime ja digihuvi juures ka nii klassikalise
reklaamitöö kui meediaplaneerimise protsesse – ta on eelnevalt töötanud meediaagentuuris
digistrateegi ja -planeerija ning reklaamiagentuuris projektijuhina. 

Irina töö seisneb selles, et koos
meediapartneritega saaks Tank pakkuda klientidele senisest veelgi läbimõeldumat
ja eesmärgipärasemat tegevust erinevates digikanalites ning hoida kliendi brändi
tervikkuvand ühtselt tajutavana. Irina ülesandeks on toetada ja arendada ka
kogu Tanki loovmeeskonda erinevate digilahenduste loomisel, pluss hoida nii kliente kui oma inimesi kursis
uusimate online trendide ja digivõimalustega.  

Irina, mis Sul selle arengu kohta
endal öelda on?

Irina: “Mulle meeldivad areng ja
muutused. Kogu digimeedia, sealhulgas sotsiaalmeedia on niivõrd lai, nüansirikas
ja kiiresti muutuv ala, et seismajäämine pole mõeldav – seega olen põnevil!” 

“Olles töötanud nüüdseks mõlemal – nii meedia- kui loovagentuuri – poolel,
tunnen aina rohkem, kui vajalik on partnerite vahel hästi sujuv ja tihe
koostöö. Kui kõik kuulavad üksteist, mõtlevad kaasa ja on avatud arutama, siis
sünnivadki parimad lahendused ja sellest võidavad kõik ning eelkõige just
klient.” 

Aga mida arvab sellest kunagine
sotsiaalmeediaskeptik Joel Volkov?

Joel: „Mis ma ikka arvan – ajaga peab kaasas käima. Ja mitte lihtsalt
kaasas käima, vaid ette jooksma, kui vähegi võimalik. Ma näen, et sotsiaal- ja
laiemalt digimeedia on tänaseks küpsenud millekski, millega saab asju
süsteemselt ette võtta. Kätte on jõudnud ajad, kus ka kliendid saavad lõpuks
aru, et pole olemas imeravimeid, mis tasuta asju levitavad. On mõistma hakatud,
et digimaailm oma mitmekesisuses on ikkagi lõpuks meedia nagu iga teine. See
arusaam sobib Tanki strateegilise ja loova olemusega. Seepärast otsustasimegi
koos Irinaga tõsta Tanki senist pühendumust digikanalitele veelgi kõrgemale
tasemele“. 

Kui tunned, et vajad head kaasamõtlevat spetsialisti digikampaania- ja
kommunikatsiooni alal, kelle käsutuses on Tanki loovmõtlemise potentsiaal ja disainerid,
siis Irinaga võib julgelt ühendust võtta e-posti aadressil

Tank on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes
on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate
kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 55 ettevõtet.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised