Tänavust Kuldmuna üritusturunduse žüriid iseloomustab värskus, teravus ja nooruslik käekiri

Kuldmuna 2019 üritusturunduse žürii esimees Tanel
Lillepalu räägib, millised tööd on tänavu konkursile oodatud ning annab nõu,
mis edu toob.

Tanel
Lillepalu on üritusturundus- ja kommunikatsiooniagentuuri Jolos kaasasutaja & partner, Euroopa
live-communication agentuuride liidu 27Names partner ning Turundajate
Liidu juhatuse liige. 

Millega sa igapäevaselt oma töös
tegeled?
 

Olen
üritusturunduse valdkonnas töötanud tänaseks 15 aastat. Kui ma koos sõber
Martin Rauamiga 10 aastat tagasi Jolose asutasin, olime mõlemad väga noored ega
teadnud ettevõtlusest suurt midagi, aga meie eesmärgiks oli saada parimaks üritusturunduse
valdkonnas.  

Rõõm
on tõdeda, et nende aastate jooksul oleme saanud kaks korda Kuldmunal hinnatud Aasta
Agentuuri tiitliga. Ennekõike on see peegeldus tiimi võimekusele ja tehtud tööle.
Usun, et tahe eristuda, keskpärasuse vältimine ja soov murda
traditsioonilistest mudelitest välja on toonud Jolosele edu ja olnud ka minu
isiklik moto agentuuri ja tiimi juhtides. 

Igapäevaselt
toimetan täna Joloses kahes rollis, kus pool aega kulub agentuuri ja tiimi
juhtimisele, teine pool aga klientidele  –
osalen strateegilises loovtöös ja aitan teostada projekte, kus olen vahelüli
kliendi ja agentuuri produtsentide vahel. 

Kuldmuna
žüriis on mul au osaleda esimest korda ja võtan seda suure tunnustusena. 

Palun tutvusta Kuldmuna üritusturunduse žüriid.  

Olen
selleaastase üritusturunduse žürii kokkupanemisel lähtunud printsiibist, et
esindatud oleksid kõikide kategooriate parimad professionaalid nii agentuuride,
teostajate kui tellijate näol. Žürii koosseis on tervikuna selline, kus iga žüriiliikme
esiletõstmine tema tööalaste saavutuste osas vajaks eraldi arktiklit ja
siinkohal keskendun tugevale ühisosale.  

Tänavust
üritusturunduse žüriid iseloomustab värskus, teravus ja nooruslik käekiri. Žüriis
osalevad kliendid annavad täna turul tugevat eeskuju, kuidas maailmatasemel üritusi
korraldada ja seeläbi tööandja
brändingut teha. 

Žüriis
leidub ka valik parimaid produtsente, kes aitavad igapäevaselt agentuuridel ja
lõppklientidel üritusturunduse lahendusi luua.  

Agentuuride
poolelt olen valinud žüriisse inimesed, kelle tööd ja panus on valdkonnas
tipptase ning kelle tegemistel tasub silma peal hoida, et inspiratsiooni
ammutada. 

Kuldmuna
üritusturunduse žüriisse kuuluvad: 

  • Neeme
    Kari (Hype)
  • Mihkel Lubi (Elamusstuudio)
  • Maret Soom (One PR)
  • Sten
    Skolimowski (Vool Events)
  • Mikk
    Puurmann (Orangetime)
  • Martin
    Ruus (Intsikurmu)
  • Peeter Randväli (RGB Baltic)
  • Magnus
    Müürsepp (Prolab)
  • Kristin
    Otsalt (Swedbank)
  • Silvia
    Ranniit (Taxify)
  • Marta
    Kütt (Transferwise)
  • Kadi Oja (Mindvalley)
  • Elina
    Vilja (EAS)

Millised tööd on üritusturunduse kategoorias Kuldmuna konkursile oodatud?  

Sel
aastal on üritusturunduse kategoorias viis
valdkonda
, kuhu töid esitada:

  • sisekommunikatsiooni
    üritus
  • väliskommunikatsiooni
    üritus
  • avalik
    üritus
  • promotsioonilahendused
  • produktsioon

Produktsioonikategooria sai lisatud Kuldmunale aasta tagasi, et kutsuda konkursile ka neid ettevõtteid ja organisatsioone, kes on tihti ise korraga nii tellija kui teostaja rollis – näiteks Laulupidu või I Land Sound.

Žüriis
hindame lahendusi, mis jäävad silma ja eristuvad,
on loominguliselt julged, vabad ja võibolla
isegi pöörased. Kui see kõik on õnnestunud pakendada sobivaks kliendile ja
toimivaks sihtgrupile, siis kindlasti on tegemist eduka tööga Kuldmuna
konkursil. 

Kuigi
Kuldmuna on oma olemuselt pigem loovkonkurss kui tulemuste tagaajamise võidujooks,
on üritusturunduse žürii jaoks siiski oluline, et loovuse kasutamise ning eesmärkide
ja tulemuste vahel oleks seos. 

Eesti
turg on väga väike ja tihti piirab loomingulist vabadust eelarve. Ka juba varem
leiutatud jalgratta või geniaalselt lihtsa
idee kasutamine, mis on pandud siinsel turul sobivasse konteksti, võib tuua Kuldmuna
konkursil edu. 

Võiduvalemi
oluline osa on kindlasti ka esitletavate tööde vormistuslik kvaliteet ja sisu. Soovitan esitleda
tööd Kuldmuna jaoks läbimõeldud videomaterjali
kaudu. Pelgalt ilukirjanduslik tekst ja ilupildid siin võitu ei taga.  

Kindlasti
aitab ka Euroopa suuremate konkursside ja case study’de analüüs, miks mõni töö on žürii tähelepanu
pälvinud ja auhindu võitnud. 

Kuldmunale tööde esitamise tähtaeg: 25.02.2019 (kell 23:59)

Kuidas ja mida esitada? Lae alla pdf: Kuldmuna 2019 juhend

Esita töö siin: Kuldmuna 2019 tööde esitamise keskkond

 

Intervjueeris:
Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised