Kõik uudised

Tallinna Sadama IPO kommunikatsioon pälvis üle-euroopalise tunnustuse

Tallinna Sadama börsidebüüti hinnati suurimal üleilmsel kommunikatsioonikonkursil SABRE möödunud aasta üheks edukamaks tööks Euroopa kapitaliturgude kommunikatsiooni valdkonnas.
Foto: Raul Mee

Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro sõnul muutis projekti erakordseks selle ulatus, avalikkuse kõrged ootused ning lai ja rahvusvaheline koostööpartnerite ring.
 
“Tallinna Sadama IPOt oli oodatud alates sajandi algusest, kõik projektis osalenud mõistsid selle tähtsust, otsustavaks kujuneski kõigi kaasatute täielik pühendumus", märkis Arro.      
 
“IPO head tulemused mõjusid positiivselt ka Tallinna Sadama üldisele kuvandile – Kantar EMORi suurettevõtete maineuuringus olime möödunud aastal ühe suurima kasvuga ettevõte”, tähendas Arro.

Tallinna Sadama IPO raames märkis ettevõtte aktsiaid üks protsent Eesti elanikkonnast, so 14 000 jaeinvestorit. IPO märgiti kolmekordselt üle, nii Eestist kui välismaalt kaasati kokku 150 miljonit eurot.
 
Tallinna Sadama IPO projekti teostasid agentuuridest kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid ning reklaamivaldkonnas Kontuur Leo Burnett.

Tallinna Sadama kõrval pälvisid Londonis toimunud pidulikul galal kapitaliturgude valdkonnas tunnustuse veel Philips, AXIS Capital,  SAGE Finance ning Cory Riverside Energy.

Tallinna Sadama IPO oli sel aastal ainus Eestist pärit SABRE finaali jõudnud projekt. Baltimaadest leidsid non-profit kategoorias äramärkimist Läti lipu kampaania ning toiduainetööstuse valdkonnas Vilniuse leivatööstus.

Käesoleva aasta Kuldmuna konkursil pälvis Tallinna Sadama IPO integreeritud kommunikatsiooni valdkonnas hõbemuna. Varasemalt on Tallinna Sadama IPO saavutanud mitmeid finantsvaldkonna kõrgeid tunnustusi nagu “Balti avaliku pakkumise aastatehing”, Nasdaq Baltic “Aasta börsisündmus” ning East Capitali parim IPO.  

Silja Oja, Turundajate Liit