Tallinna Lastehaigla reklaamid tõid vaataja mugavustsoonist välja

… ja panid annetama. Loovagentuur ImagineTBWA viis pro bono ehk tasuta läbi Tallinna Lastehaigla uue reanimobiili heategevuskampaania, mis andis oma panuse sellesse, et Tallinna Lastehaigla Toetusfond kogus mullu rekordilised 1 miljon eurot. Lähemalt räägib kampaania värskeimast väljundist ehk trükireklaamist loovjuht Sven Luka.

“Tallinna Lastehaigla uue reanimobiili heategevuskampaania, mis kestis 2019. aasta maikuust kuni jaanuarini 2020, ei püüdnud inimest, keda annetamine juba kõnetas (tema suure tõenäosusega juba annetas), vaid inimest, keda see teema mingil põhjusel ei kõnetanud,” rääkis ImagineTBWA loovjuht Sven Luka.

“Selleks lõime ja kaasasime oma kampaaniasse sisu, mis pakkus huvi laiemale sihtgrupile (tuntud hittlaul, põnev klipp, influenceri sotsiaalmeediapostitus ja viimasena ka intrigeeriva pealkirjaga artikkel), aga rikkusime selle sisu tarbimisest saadavat elamust, millega tõime inimese tema mugavustsoonist ja rutiinist välja. Panime sihtrühma mõtlema sellele, et kui tal on ebamugav juba ainuüksi seetõttu, et huvitav artikkel või lugu on “katki”, siis kui raske võib olla väiksel lapsel, kes on tõeliselt hädas ja ta ei saa abi, sest vajalik aparatuur on vigane,” selgitas Luka.

Loe, kuidas kampaania alguse sai ning vaata tele- ja kuula raadioklippe: ImagineTBWA: Miks sind haiged lapsed ei koti?

Tallinna Lastehaigla uue reanimobiili heategevuskampaania trükireklaam:


“Hea meel on tõdeda, et kampaania toimis! Andsime oma panuse sellesse, et 2019. aasta oli sihtasutuse Tallinna Lastehaigla Toetusfond jaoks kõige edukam läbi aegade, seda alates fondi asutamisest 1993. aastal. Eelmisel aastal sai fond esmakordselt kokku rohkem kui 1 miljon eurot,” rõõmustas Luka.

Toetusfondile annetati aasta jooksul kokku veidi üle miljoni euro. See on 27 tegutsemisaasta parim tulemus. Selle summa sees on nii reanimobiilikampaania (reanimobiili maksumus on ca 200 000), annetused laste ravimiteks (ca 1/4 kogusummast), püsiannetused (ca 1/4 kogusummast) , Selveri “Koos on kergem” (60 000) ning veel mõningaid väiksemaid projekte.

Mais 2020 tuleb lastehaiglal välja juba uus, unekeskuse rajamiseks annetusi koguv kampaania, et aidata lapsi, kellel esineb unehäireid.

Toetusfondi nõukogu esimehe Janek Mäggi postitused Facebookis:



Õhtulehe Kirjastus andis kampaaniale trükireklaamide pinnad tasuta.

Kogu kampaania meediapinnad saadi 99% ulatuses tasuta.

Kampaania tiimi kuulusid ImagineTBWA meeskonnast:

  • Sven Luka
  • Gunnar Hunt
  • Katrina Sirelpuu
  • Triin Mustjõgi 
  • Otto Suits
  • Marilyn Rumberg.

ImagineTBWA on Turundajate Liidu (TULI) liige.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised