Kõik uudised

Selgusid rahvusvahelise reklaamifestivali KIAF 2019 võitjad

Laupäeval, 1. juunil jagati Musta mere ääres Odessas auhindu rahvusvahelise reklaamifestivali KIAF võitjatele. Eesti agentuuridest oli edukaim Zavod BBDO, kelle “Maailmakoristuspäev” tunnistati kulla vääriliseks.

Fotol: Maailmakoristuspäev Tansaanias. 15. september 2018.

Maailmakoristuspäev võitis KIAF-il kulla integreeritud kampaaniate kategoorias:

Agentuur: Zavod BBDO
Loovjuht: Silvar Laasik
Klient: Teeme ära! 


Fotol: Zavod BBDO loovjuht Silvar Laasik ja tegevjuht Tauno Loodus Odessas

Kalevi klipp "Kui panused on kõrged" võitis filmikategoorias pronksi:


Agentuur: Optimist Creative
Loovjuht: Siim Nikopensius
Tootja: Get Shot Films
Klient: Orkla Eesti

Kulla võitis samas kategoorias Morshynska joogivee muusikavideo "Vee hääl", kus kuuleb ja näeb kuulsaid Ukraina muusikuid nagu DakhaBrakha, Katya Chilly ja Onuka:

Agentuur: ISD Group
Klient: Borjomi

Film craft kategoorias valiti parimaks tööks ellujäämisvarustuse tootja Crate Club suhteliselt veider reklaam, mille autoriks on Ukraina agentuur No Stars:


Vähem veider polnud ka branded content kategooria võidutöö "Working Dead", autoriks Gruusia loovagentuur Leavingstone:


Festivali Grand prix läks tänavu varasemalt ka Minskis White Square'il laineid löönud Kasahstani panga feministlikule kampaaniale "Forte Femme". 

Case film:


Reklaamfilm:

Agentuur: Voskhod (Venemaa)
Klient: ForteBank


Aasta agentuuri tiitli võitis Ukraina Saatchi & Saatchi. 

Kokku esitati KIAF-ile 647 tööd. Sama festivali raames toimunud PR- ja kommunikatsioonikonkursile Wow Done Awards laekus 314 tööd. Konkursil osales 15 riiki. Töid hindas 5 rahvusvahelist žüriid. 

“Suur üllatus oli, et nii palju auhindu läks tänavu Kasahstani, Gruusia ja Kõrgõztani agentuuridele,” kommenteeris KIAF-I peakorraldaja Maksim Lazebnik

Eestist saadeti KIAF-ile tänavu 3 agentuuri poolt 10 tööd, mis on Lazebniku sõnul vähem, kui varasematel aastatel. Eelmisel aastal tõi Tabasco KIAF-ilt Kaitseministeeriumile tehtud töö eest "Naised vormi!" koju Grand prix.

20. korda toimunud KIAF on selles mõttes huvitav konkurss, et kõikide tööde juures on võimalik näha ka žürii antud punktisummat. Vaata, kes seekord edukad olid: kiaf.com.ua/en/results.


Silja Oja, Turundajate Liit