Rain Pikand asus tööle Inbanki e-kommertstegevuse juhina

Inbanki meeskonnaga liitus oktoobris pikaaegne
reklaamivaldkonna ja digiturunduse ekspert Rain Pikand, kes hakkab juhtima
Inbanki e-kommertstegevust Eestis ja välisturgudel.

Fotol: Rain Pikand

Osalused loovagentuuris Division ja digireklaami
tehnoloogiafirmas Nexd jäävad Pikandil alles, aga nende ettevõtete aktiivse
juhtimisega ta enam ei tegele, pigem mentorlusega edaspidi. Divisioni juhtimisest
on ta õigupoolest mitmeid aastaid eemal olnud.  

Juba aastal 2015 tõdes Pikand: “Poleks uskunud, et
klassikalise reklaamiga aeg otsa saab”. Tehnoloogia areng on Pikandit alati
võlunud ja Inbank on ettevõte, mis panustab oma tootearenduses praegu jõuliselt
uudsetesse e-kaubanduse makselahendustesse. 

“Ma ei läinud Inbanki lihtsalt raha, vaid väljakutse pärast
– seal on mu töölaual midagi, mis on amazing, aga ma ei saa sellest
praegu täpsemalt rääkida, konfidentsiaalne teema,” vastas Pikand küsimusele,
miks ta reklaamivaldkonna ettevõtjast panka palgatöötajaks läks.  

Inbanki asutaja ja nõukogu esimehe Priit Põldoja
sõnul on Inbank rahvusvahelistel turgudel koostöös kaupmeeste ja digitaalsete
ostuplatvormidega pidevas arengus ning vaatab oma võimekuse suurendamiseks
väljapoole traditsioonilist pangandust. 

„Liigume oma teenustega sinna, kus tekivad uued ärimudelid.
Rahvusvahelises konkurentsis läbilöömiseks peame oma meeskonda pidevalt
tugevdama nii tehnoloogilise kui turundusalase talendiga. Mul on väga hea meel,
et meie tegemised on olnud piisavalt silmapaistvad ning Rain Pikand on
otsustanud uue põlvkonna finantslahenduste ehitamiseks meiega liituda,“ rääkis
Põldoja. „Olen Rainiga üle 15 aasta koostööd teinud ja nii minu kui Inbanki
jaoks on privileeg, et säärase kogemustepagasiga professionaal on otsustanud
oma karjääris järjekordse uue väljakutse just koostöös Inbankiga vastu võtta.” 

Inbanki kaasasutaja ja juhatuse esimehe Jan Andresoo
sõnul on Inbanki tegevuse peamises fookuses koostöös kaupmeestega ostmise
võimalikult mugavaks ja efektiivseks tegemine, mistõttu ka tootearenduses on
suurenenud fookus just e-kaubanduse lahenduste väljatöötamisele. 

„Raini lisandumine meie meeskonda on väga suur asi, tema
kogemus nii digiturunduse, brändi- kui teenuseturunduse valdkonnas on
erakordne. Kindlasti aitab see ehitada ja lansseerida teenuseid, mis
võimaldavad Inbankil veelgi jõulisemalt uutele turgudele liikuda,“ rääkis
Andresoo. „Inbank pakub Eestis ja välisturgudel koostöös enam kui 1500
partneriga ostjatele mitmesuguseid erinevaid makselahendusi. Näeme kuidas
ostueelistustes e-kaubanduse osakaal pidevalt kasvab ning soovime seetõttu ka
ise uudsete digilahenduste väljatöötamises esirinnas olla.“ 

Rain Pikandi sõnul töötab Inbank mitmete erinevate
digitoodetega, mis aitavad kaupmeestel tõsta ostude eduka lõpetamise osakaalu ehk
vähendada nn. “mahajäetud ostukorve”, tõsta ostukorvide väärtust ning
lojaalsete klientide ostuindu. 

“Olen huviga jälginud, kuidas Priit ja Jan on Inbanki
edukaks ettevõtteks ehitanud. Kuid veelgi ligitõmbavam on see, mida ma nimetan
“kompetentseks rahutuseks” – pidev kriitilise pilguga uute võimaluste otsimine.
See on Inbanki kultuuri üks alustaladest. Mul on väga hea meel, et minu
teadmiste summa võeti tõsiseltvõetava lisana sellesse protsessi,” märkis
Pikand. 

Inbank on tarbijafinantseerimisele ja makselahenduste
pakkumisele keskendunud Eesti juurtega pank mis tegutseb ka Lätis Leedus ja
Poolas ning kaasab hoiuseid Saksamaal Austrias ja Hollandis. Inbankil on enam
kui 1500 aktiivset koostööpartnerit ning üle 500 000 aktiivse kliendilepingu.
Inbank on Eesti E-Kaubanduse Liidu liige. Inbanki võlakirjad on noteeritud
Nasdaq Tallinna börsi Balti võlakirjade nimekirjas.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised