Kõik uudised

Rain Pikand asus tööle Inbanki e-kommertstegevuse juhina

Inbanki meeskonnaga liitus oktoobris pikaaegne reklaamivaldkonna ja digiturunduse ekspert Rain Pikand, kes hakkab juhtima Inbanki e-kommertstegevust Eestis ja välisturgudel.

Fotol: Rain Pikand

Osalused loovagentuuris Division ja digireklaami tehnoloogiafirmas Nexd jäävad Pikandil alles, aga nende ettevõtete aktiivse juhtimisega ta enam ei tegele, pigem mentorlusega edaspidi. Divisioni juhtimisest on ta õigupoolest mitmeid aastaid eemal olnud.  

Juba aastal 2015 tõdes Pikand: “Poleks uskunud, et klassikalise reklaamiga aeg otsa saab”. Tehnoloogia areng on Pikandit alati võlunud ja Inbank on ettevõte, mis panustab oma tootearenduses praegu jõuliselt uudsetesse e-kaubanduse makselahendustesse. 

“Ma ei läinud Inbanki lihtsalt raha, vaid väljakutse pärast – seal on mu töölaual midagi, mis on amazing, aga ma ei saa sellest praegu täpsemalt rääkida, konfidentsiaalne teema,” vastas Pikand küsimusele, miks ta reklaamivaldkonna ettevõtjast panka palgatöötajaks läks.  

Inbanki asutaja ja nõukogu esimehe Priit Põldoja sõnul on Inbank rahvusvahelistel turgudel koostöös kaupmeeste ja digitaalsete ostuplatvormidega pidevas arengus ning vaatab oma võimekuse suurendamiseks väljapoole traditsioonilist pangandust. 

„Liigume oma teenustega sinna, kus tekivad uued ärimudelid. Rahvusvahelises konkurentsis läbilöömiseks peame oma meeskonda pidevalt tugevdama nii tehnoloogilise kui turundusalase talendiga. Mul on väga hea meel, et meie tegemised on olnud piisavalt silmapaistvad ning Rain Pikand on otsustanud uue põlvkonna finantslahenduste ehitamiseks meiega liituda,“ rääkis Põldoja. „Olen Rainiga üle 15 aasta koostööd teinud ja nii minu kui Inbanki jaoks on privileeg, et säärase kogemustepagasiga professionaal on otsustanud oma karjääris järjekordse uue väljakutse just koostöös Inbankiga vastu võtta.” 

Inbanki kaasasutaja ja juhatuse esimehe Jan Andresoo sõnul on Inbanki tegevuse peamises fookuses koostöös kaupmeestega ostmise võimalikult mugavaks ja efektiivseks tegemine, mistõttu ka tootearenduses on suurenenud fookus just e-kaubanduse lahenduste väljatöötamisele. 

„Raini lisandumine meie meeskonda on väga suur asi, tema kogemus nii digiturunduse, brändi- kui teenuseturunduse valdkonnas on erakordne. Kindlasti aitab see ehitada ja lansseerida teenuseid, mis võimaldavad Inbankil veelgi jõulisemalt uutele turgudele liikuda,“ rääkis Andresoo. „Inbank pakub Eestis ja välisturgudel koostöös enam kui 1500 partneriga ostjatele mitmesuguseid erinevaid makselahendusi. Näeme kuidas ostueelistustes e-kaubanduse osakaal pidevalt kasvab ning soovime seetõttu ka ise uudsete digilahenduste väljatöötamises esirinnas olla.“ 

Rain Pikandi sõnul töötab Inbank mitmete erinevate digitoodetega, mis aitavad kaupmeestel tõsta ostude eduka lõpetamise osakaalu ehk vähendada nn. “mahajäetud ostukorve”, tõsta ostukorvide väärtust ning lojaalsete klientide ostuindu. 

“Olen huviga jälginud, kuidas Priit ja Jan on Inbanki edukaks ettevõtteks ehitanud. Kuid veelgi ligitõmbavam on see, mida ma nimetan “kompetentseks rahutuseks” – pidev kriitilise pilguga uute võimaluste otsimine. See on Inbanki kultuuri üks alustaladest. Mul on väga hea meel, et minu teadmiste summa võeti tõsiseltvõetava lisana sellesse protsessi," märkis Pikand. 

Inbank on tarbijafinantseerimisele ja makselahenduste pakkumisele keskendunud Eesti juurtega pank mis tegutseb ka Lätis Leedus ja Poolas ning kaasab hoiuseid Saksamaal Austrias ja Hollandis. Inbankil on enam kui 1500 aktiivset koostööpartnerit ning üle 500 000 aktiivse kliendilepingu. Inbank on Eesti E-Kaubanduse Liidu liige. Inbanki võlakirjad on noteeritud Nasdaq Tallinna börsi Balti võlakirjade nimekirjas.

Silja Oja, TULI
Liitu uudiskirjaga