Uudised

Uuring: Eesti inimesed käivad endiselt palju füüsilistes poodides, muretsedes samal ajal majanduslanguse ja tervise pärast
Märtsi teises pooles meediaagentuuri Mindshare poolt Baltikumis
läbi viidud 1851 vastajaga Mindscan küsitlus kaardistas seda, kuidas koroonaviirus ja sellest tulenev eriolukord on muutnud inimeste
elu- ning töökorraldust ja meediatarbimist. Eestist osales uuringus 512 inimest. Siinkohal kokkuvõte uuringu tulemustest.

Patrik Kupenko: turundussektor vajab uut, sihitud abipaketti
MIXD-i tegevjuht Patrik Kupenko on riigilt toetuse
taotlemise teemaga viimasel kuul aktiivselt tegelenud. Tema
hinnangul võiks riik töötada turundussektori tarvis välja uue, sihitud meetme,
sest praegusest ei piisa. Kupenko sõnul on väga oluline aidata turundus- ja
meediasektoril kriis üle elada, sest kui kriis lõppema hakkab, on just turundus koostöös meediaga mootoriks, mis majanduskasvu
tekitab.

Trükiste ja pakendite tootja tuleb müügi internetti viinud kaupmeestele appi
Trükiste ja pakendite tootmisega tegelev Joon kujundas kriisiolukorras tegevuse ümber ja hakkas pakkuma abi oma müügi internetti viinud kaupmeestele, aidates neil pakendeid toota, kaupa pakendada, tellimusi komplekteerida ja klientidele saata.

2. aprillil prii välkseminar „Püsi pinnal – kriisiplaan tulemuslikkuse säilitamiseks“
Tänases ebakindlas olukorras on vaid üks asi kindel – internet on kanal number üks, et oma klientideni jõuda. Kui ettevõtte äri pole veel internetis või olemasolev keskkond võimaldab sinna jõudnud kontaktid lihtsalt käest lasta, on tõesti viimane aeg lõpuks tegutseda.

2. aprillil toimuval Pipedrive’i tasuta veebiseminaril räägitakse, kuidas kriisist võitjana välja tulla
Müügitarkvara ettevõte Pipedrive korraldab neljapäeval, 2. aprillil algusega kell 17:30 tasuta veebiseminari, kus müügi- ja ettevõtluseksperdid jagavad ideid, kuidas müügi- ja turundusinimesed saaksid kriisiolukorrast võimalikult väikeste kahjudega või isegi võitjatena välja tulla.

Antropoloog annab turundajale nõu: kuidas inimestele karantiiniajal „lähedale“ pääseda
Rakendusliku
Antropoloogia Keskuse uuringute juht Helleka Koppel räägib, kuidas
antropoloogid saavad ettevõtetele ja organisatsioonidele keerulistel aegadel
toeks olla. Küsimus on selles, kuidas
teenuseid praeguses olukorras võimalikult inimkeskselt ümber kujundada ning
turundus- ja kommunikatsioonisõnumeid muutunud oludes paremini suunata.

Selgusid Kuldmuna 2020 võitjad, auhinnad kuulutati välja veebis otseülekandena
Kuldmuna 2020 aasta reklaamiagentuuri tiitli võitis neljandat aastat järjest Optimist. Aasta disainiagentuure on sel aastal lausa kaks: Velvet ja BOND. Aasta digiagentuuriks sai Tank, suhtekorraldusagentuuridest pälvis aasta agentuuri tiitli Havas Communication ja üritusturundusagentuuridest Jolos. Parima kliendi auhinna sai Viru Keskus.

Turundusagentuure ähvardab ligi 80%-line käibelangus, ilma riigi abita kaasneks suur koondamistelaine
Koroonaviirus avaldab mõju paljudele majandussektoritele ning valusalt on juba pihta saanud
ka siinsed turundajad. Kriisist välja tulemiseks on kindlasti tarvis nii
valitsuse abi kui ka ettevõtjate
valmidust näha kriisist kaugemale.