Omniva otsib tulevase jõulupostmargi autorit

Omniva kuulutas välja auhinnafondiga konkursi
aasta populaarseima postmargi kujunduse leidmiseks. Sarnaselt viimastele
aastatele tuleb ka tänavune jõulumark eriline – see trükitakse vildile.

„Kutsume postmargikonkursil osalema kõiki
loomevaldkonna inimesi ja huvitatud organisatsioone. Postmargist on saamas
emotsionaalne toode – inimesed tahavad täna kirja või kaardiga edastada just
emotsiooni, mitte infot,“ ütles Omniva postiäri turundusjuht Maria Britikovski.
„Seetõttu ootamegi kavandeid, mis on ühest küljest innovaatilised ning
esinduslikud, teisalt aga jõuluteemalised ja meeleolukad.“

Kujundajatelt oodatakse hiljemalt 21. juuniks
jõulupostmargi ning selle juurde kuuluva esimese päeva ümbriku ja esimese päeva
templi kavandit. Konkursil osalemiseks tuleb kavandid esitada nii digitaalsete
failidena kui ka paberil.

Lisaks sellele, et konkursi võidutöö jõuab
päriselt aasta kõige populaarseimale margile, auhinnatakse konkursi võitjat ka
1000 euro suuruse preemiaga. Lisaks saab 500 euroga tasustatud ka teine koht
ning 100 euroga kolmas koht. Konkursile esitatud töid hindab komisjon, kuhu
kuuluvad EKA graafilise disaini osakonna projekti koordinaator Sandra Nuut,
Omniva juhatuse liige Kaida Kauler, postmargi tootejuht Ain Muldmaa, margikunstnik
Indrek Ilves, teenusejuht Kärt Kõiva ning turundusjuht Maria Britikovski. Konkursi
tulemused kuulutatakse välja 21. juulil.

Omniva on juba kolm korda jõulude eel välja
andnud lõhnava postmargi ning möödunud aastad on tõestanud, et kuigi kirjamahud
üldiselt langevad, on jõulukaartide saatmine jätkuvalt populaarne. Kui
Eesti esimene piparkoogilõhnaline jõulumark 2016. aastal ilmus, oli nii meedia
kui ka klientide huvi ootamatult suur ja margid said kiirelt postkontorite
lettidelt otsa. Erilise margiga kirja soovisid oma lähedastele ja sõpradele
saata ka need, kes polnud seda juba aastaid teinud.

Eripäraste markide populaarsus sai kinnitust
ka aasta hiljem kui turule tuli kaneelilõhnaline mark, mis sai samuti väga
sooja vastuvõtu osaliseks. Hitiks kujunes ka 2018. aastal ilmunud
mandariinilõhnaline Tallinna Raekoja jõuluturu motiiviga mark ning EV100
juubeliks ilmunud hõbemargi esimene tiraaž müüdi välja juba ilmumispäeval.

Konkursi lähteülesanne ja kandideerimiseks
vajalik täpsem info on leitav Omniva kodulehelt https://www.omniva.ee/postmargikonkurss.

Täpsema lisainfo saamiseks ja küsimuste korral
konkursil osalemise kohta pöörduge palun aadressil .

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised