24.08.2020

Must huumor? Prisma koolialgusekampaania „Tagasi argipäeva“

Käimasolev Prisma reklaamikampaania kasutab kaubandusketi Eesti kommunikatsioonijuhi Ivo Rulli sõnul humoorikalt nihestatud kujundikeelt, näidates valmisolekut argipäevaks, ükskõik milline see tuleb.

Prisma koolialgusekampaania „Tagasi argipäeva“ reklaamklipp:

Kas ma näen valesti või on siin reklaamis tõesti selline „nali”, et jalgrattur jääb bussi alla?

„Klipis nähtav stseen jalgrattaga on samasuguses kerges huumorivõtmes nagu kampaania tervikunagi. Pärast repliiki „Varsti hakkab elu jälle argiselt veerema” näeme matkabussi taga olevalt raamilt maha pudenevat jalgratast ning seda tahavaatepeeglist nägev pereema lausub: „Jalgratas! Mul on uut jalgratast vaja…“,“ selgitab Ivo Rull.

Prisma „Tagasi argipäeva” kampaania teleklipi on valmistanud Soome agentuur TBWA\Helsinki ning selle on Eesti jaoks adapteerinud agentuur Imagine\TBWA.

Kampaania klipp vene keeles:

Kampaania visuaal:

118029537 10158755275173769 1614509911398191096 n

Silja Oja, TULI


Loovagentuur Imagine\TBWA on Turundajate Liidu (TULI) liige.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt