Media House võitis üle-euroopalise moekaubamaja About You kliendikonkursi

Media House võitis kogu Baltikumis ühe selle aasta suurema kliendikonkursi. Meediaagentuuri kliendiks sai Saksa päritolu online moekaubamaja About You, mis tegeleb moetoodete e-müügiga 14 Euroopa riigis. Kui tihtipeale käib selliste ettevõtete baltikumiülese meedia koordineerimine lätlaste kaudu, siis seekord võttis juhtimise enda kanda Eesti agentuur.

Harva, kui meie turule uut turundusraha tuleb. Pigem on trend, et ettevõtted koonduvad ja on ka neid, kes meilt ja kogu Baltikumist lahkunud. About You näol on aga just sellist värsket verd ja uut raha meie turundusmaastikule tulemas.

Kärt Kaskema
Kärt Kaskema

Küsimustele vastab Media House’i projektijuht Kärt Kaskema, võiduka meeskonna juht, kes kureeris kogu Baltikumi strateegia ja pakkumise kokku panemist.

Kui palju aastas selle võiduga uut raha Baltikumi tuleb?

Baltikumi tuleb täiesti uut reklaamraha juurde üle poole miljoni euro.

Kas loovsisu osas on ka partner või on tegemist reklaamide adaptsiooniga?

Loovsisu tuleb kliendi enda poolt, reklaamid adapteeritakse vastava riigi tarvis, kuid alati vaadatakse väga täpselt kõik nüansid üle, et reklaam oleks kooskõlas kohaliku reklaamiseadusega ja muude vajalike regulatsioonidega.

Räägi palun About You’st lähemalt. Mis on selle ajalugu, milliseid brände müüb, kus riigis populaarne on? Kellega seda võrrelda?

Tegemist on kõige kiiremini laieneva e-kabanduse idufirmaga Euroopas ja see on üks väheseid ükssarvikutest ettevõtteid Euroopas, mille väärtus ületab 1 miljardit dollarit. Mais ja juunis 2020 lanseeriti neli uut turgu, millest kolm olid Balti riigid. About You e-poest leiab laia sortimendi,  enam kui 100 000 toodet ligikaudu 600 erineva brändi poolt, millest paljud pole varem Baltikumi turule jõudnud. Kokku tegutseb ettevõte hetkel 14 Euroopa riigis.

Mis on sellise võidu juures määravaks? Mida taolised kliendid ootavad? Mis nipp tõi võidu?

Võidu tõi Media House’i meeskonna valmisolek üle Baltikumi efektiivse töö koordineerimiseks ja meie teadmised Baltikumi turgude erisustest. Kui tihtipeale käib globaalsete ettevõtete baltikumiülese meedia koordineerimine lätlaste kaudu, siis seekord võttis juhtimise enda kanda just Media House Eesti. Kuna tegemist on e-poe kliendiga, siis oli Eesti kontori määramine projekti eestvedajaks teadlik otsus, oleme ju e-riik. Meie võidu kasuks rääkisid nii igapäevaselt kasutuses olevad erinevad tööriistad kui ka meie meeskonna pikaajaline kogemus meediamaastikul. Kindlasti vajab märkimist ka kliendi ja meediaagentuuri vaheline sünergia, mis on vundament edaspidisele ladusale koostööle.

Silja Oja, TULI


Media House on Turundajate Liidu (TULI) liige. Liitu kuulub praegu 81 ettevõtet.

Vaata ka: About You e-kaubamaja

Kõik uudised