05.03.2019

Madis Taras lahkus Divisionist ja lõi loovagentuuri Taifuun

„Hüppasin pommi, et vaadata, kas hakkan ujuma või mitte. Praegu tundub, et hapnikku tuleb peale küll,“ kirjeldab Madis Taras sisenemist alustava ettevõtja rolli.

Mida sa Divisionis
tegid?

Tulin Divisioni otse koolipingist ja olen agentuuris käinud läbi kõik loovteenusega seotud ametipostid – alustasin copywriterina
ja lõpetasin partnerina. Olen tänulik Rain Pikandile ja Urmas Lilleorule, kes on mind igakülgselt toetanud, õpetanud ja inspireerinud sel teel. Just seetõttu pole ma ka kunagi tõsiselt kaalunud ühtegi konkureerivat pakkumist, mis mulle on nende aastate jooksul tehtud.

Miks saDivisionist lahkusid?

Ostustasin Divisionist lahkuda, kuna tahtsin keskkonnavahetust, väiksemat pühendunud tiimi ja agiilsemat tööprotsessi. Mingit dramaatilist põhjust selleks polnud, lihtsalt kõik hakkas ennast kordama. Seetõttu vahetasin oma stabiilse partneri staatuse alustava ettevõtja rolli vastu ja ütlesin abikaasale, et see talv jääb suusareis ära.

Aasta algusest olen täielikult pühendunud loovagentuuri Taifuuni arendamisele, sest mul selge nägemus, kuidas ärilist- ja loovmõtlemist kombineerida nii, et sellest sünniksid lahendused, millel on ka mingi mõju.

Mis on Taifuun? Kes sinna kuuluvad?

Taifuun on oma olemuselt reklaamiagentuuri ja meediafirma digitaalsema osa hübriid, mille jõuõlg on kaldu loovlahenduste poole.

Tänaseks on Taifuuniga liitunud endine Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht ning varasem Divisioni projektijuht Mari Sumberg. Mari nägemus enda rollist Taifuuni arengus oli rohkem ettevõtja kui palgatöötaja mentaliteeti peegeldav, mistõttu on Mari Taifuunis ka partneri staatuses ja vastutab kliendisuhete eest.

Samuti on Taifuuniga liitunud endine OMD Eesti digijuht ning mitme toimiva start-upi turundust vedanud Anton Hmelnitski. Uue põlvkonna loovtalent Anton vastutab loovlahenduste digitaliseerimise eest.

Lisaks on Taifuuni võrgustikuga liitunud väga usaldusväärsed arenduspartnerid ja disainerid. Samuti oleme värbamas ka täiskohaga disainijõudu.

Taifuun koos partneritega suudab pakkuda tänapäevast turundusteenust alates strateegilisest nõustamisest kuni sotsiaalmeedia kontode haldamiseni.

Väikestes ja keskmistes ettevõtetes oleme võimelised ära korraldama kogu turunduse – planeerimisest kuni teostuse ja järeluuringuteni.

Suuremate projektide puhul töötab Taifuun põhimõttel, et meie projektijuht on kliendi juures sisseostetud strateegiline kordinaator, kes tagab protsessi eesmärgipärase flow. Esimesed projektid on meil juba nii käivitatud ja siiani on kõik osapooled asjade käiguga väga rahul.

Varasemalt turult saadud sisendi alusel oleme investeerinud sellesse, et välja töötada just Eesti sugusele väiksele turule sobiv metoodika teenuse pakkumiseks. Selle kohta saab lähemalt vaadata meie veebist www.taifuun.ee või küsida lausa personaalset detailset presentatsiooni. Alustava ettevõttena oleme piisavalt näljased, et ka ise kohale tulla ja olla kohtumiseks ettevalmistatud.

Kas võtsid mõne kliendi ka Divisionist kaasa?

Ühtegi klienti ma endaga kaasa meelitada ei proovinud, vaid hüppasin pommi, et vaadata, kas hakkan ujuma või mitte. Praegu tundub, et hapnikku tuleb peale küll.

Intervjueeris: Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt