Madis Taras lahkus Divisionist ja lõi loovagentuuri Taifuun

„Hüppasin pommi, et
vaadata, kas hakkan ujuma või mitte. Praegu tundub, et hapnikku tuleb peale
küll,“ kirjeldab Madis Taras sisenemist alustava ettevõtja rolli.

Mida sa Divisionis
tegid?
 

Tulin Divisioni
otse koolipingist ja olen agentuuris käinud läbi kõik loovteenusega seotud
ametipostid – alustasin copywriterina
ja lõpetasin partnerina. Olen tänulik Rain Pikandile ja Urmas Lilleorule, kes on mind
igakülgselt toetanud, õpetanud ja inspireerinud sel teel. Just seetõttu pole ma
ka kunagi tõsiselt kaalunud ühtegi konkureerivat pakkumist, mis mulle on nende
aastate jooksul tehtud. 

Miks sa
Divisionist lahkusid?
 

Ostsustasin
Divisionist lahkuda, kuna tahtsin keskkonnavahetust, väiksemat pühendunud tiimi ja agiilsemat
tööprotsessi. Mingit dramaatilist põhjust selleks polnud, lihtsalt kõik hakkas
ennast kordama. Seetõttu vahetasin oma stabiilse partneri staatuse alustava
ettevõtja rolli vastu ja ütlesin abikaasale, et see talv jääb suusareis ära. 

Aasta algusest olen
täielikult pühendunud loovagentuuri Taifuuni arendamisele, sest mul selge
nägemus, kuidas ärilist- ja loovmõtlemist kombineerida nii, et sellest
sünniksid lahendused, millel on ka mingi mõju. 

Mis on
Taifuun? Kes sinna kuuluvad?
 

Taifuun on oma
olemuselt reklaamiagentuuri ja meediafirma digitaalsema osa hübriid, mille jõuõlg
on kaldu loovlahenduste poole. 

Tänaseks on
Taifuuniga liitunud endine Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht ning
varasem Divisioni projektijuht Mari
Sumberg
. Mari nägemus enda rollist Taifuuni arengus oli rohkem ettevõtja
kui palgatöötaja mentaliteeti peegeldav, mistõttu on Mari Taifuunis ka partneri
staatuses ja vastutab kliendisuhete eest. 

Samuti on
Taifuuniga liitunud endine OMD Eesti digijuht ning mitme toimiva start-upi turundust vedanud Anton Hmelnitski. Uue põlvkonna
loovtalent Anton vastutab loovlahenduste digitaliseerimise eest. 

Lisaks on Taifuuni
võrgustikuga liitunud väga usaldusväärsed arenduspartnerid ja disainerid.
Samuti oleme värbamas ka täiskohaga disainijõudu. 

Taifuun koos
partneritega suudab pakkuda tänapäevast turundusteenust alates strateegilisest
nõustamisest kuni sotsiaalmeedia kontode haldamiseni.  

Väikestes ja
keskmistes ettevõtetes oleme võimelised ära korraldama kogu turunduse –
planeerimisest kuni teostuse ja järeluuringuteni. 

Suuremate
projektide puhul töötab Taifuun põhimõttel, et meie projektijuht on kliendi
juures sisseostetud strateegiline kordinaator, kes tagab protsessi
eesmärgipärase flow. Esimesed projektid on meil juba
nii käivitatud ja siiani on kõik osapooled asjade käiguga väga rahul. 

Varasemalt turult
saadud sisendi alusel oleme investeerinud sellesse, et välja töötada just Eesti sugusele väiksele turule sobiv metoodika teenuse pakkumiseks. Selle kohta
saab lähemalt vaadata meie veebist www.taifuun.ee või küsida lausa personaalset
detailset presentatsiooni. Alustava ettevõttena oleme piisavalt näljased, et ka
ise kohale tulla ja olla kohtumiseks ettevalmistatud. 

Kas
võtsid mõne kliendi ka Divisionist kaasa?
 

Ühtegi klienti ma
endaga kaasa meelitada ei proovinud, vaid hüppasin pommi, et vaadata, kas
hakkan ujuma või mitte. Praegu tundub, et hapnikku tuleb peale küll.

Intervjueeris: Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised