Madis ja Anu Aleksandra Ots rajasid loovagentuuri Salama

„Salama
on loovagentuur, mille asutasime mina ning abikaasa Anu Aleksandra Ots suvel 2018. Loovjuht olen mina, inimeste ja
protsesside juht on Anu. Meil mõlemal on reklaamis ja
turunduses kogemusi üle 20 aasta ja oma ettevõtte loomine oli meie jaoks asjade loomulik kulg,“ räägib Madis Ots.

„Minu taust on 100% creative,
Anu sama pikk karjäär on olnud teadlikult mitmekülgsem. Ta on olnud turundusjuht nii suur- kui väikeettevõttes, viimati näiteks Arvamusfestivali turundusjuht ja üks
korraldajatest, enne seda projektijuht loovagentuuris Brilliant ja
meediaagentuuris Carat, 90ndate lõpus ka disainer DDB-s, Saatchi&Saatchis
ja Kolmes Karus. Tänu sellisele kombinatsioonile on meil nii loov- kui
projektijuhtimine kõrgel
tasemel. Peame Salama klientide äriliste
eesmärkide saavutamisel mõlemat poolt võrdselt oluliseks,“ lisab Madis.

„Salama andis oma panuse näiteks
sellesse, et Isamaal on täna kolm korda kõrgem toetus kui suvel ja Riigikogu uues koosseisus üks koht rohkem
kui eelmises, ning et Kinnisvara24 läks eelmise aasta lõpus
mööda kinnisvaraportaalituru kauaaegsest nr 2 tegijast City24-st,“ räägib Madis
värske agentuuri saavutustest.

„Salama tähendab soome keeles välku.
Oleme mõlemad Anuga üles kasvanud Soome
televisiooniga, kus lapsena oli meie
mõlema üheks “lemmiksaateks” reklaamipaus.
Nii et meie nime valik on muuhulgas väike austusavaldus Soomele,“ selgitab Madis lugu agentuuri nime taga.

Suur vs väike agentuur

Eelmises töökohas Creative Unionis oli Madis kokku ligi viis ja pool huvitavat
aastat, mille käigus liikus ühe agentuuri loovjuhi rollist kogu grupi
loovprotsesside juhiks.

„Kokku olen varem olnud neljas eri suurusega agentuuris – Vatson, Brilliant,
Newton, Creative Union – nii palgatöötaja kui osanik. Korduvalt on tehtud
pakkumisi tulla väga erinevatesse agentuuridesse partneriks, loovjuhiks,
juhiks. Kui mõtlen kõigile neile läbiproovitud või võimalusena laual olnud variantidele tagasi, siis ma ei saa öelda, et üks oleks teisest parem pelgalt struktuuri, suuruse või töösuhte vormi tõttu. Igal pool ja igas olukorras on oma
plussid ja miinused ning võimalused õppida ja areneda,“ räägib Madis.

„Salama on hetkel väike, kuid kasvav agentuur, tööandja roll ja
oma ettevõtte kultuuri
loomine on meile uus ja inspireeriv eluetapp,“ ütleb ta.

Aga Pesakond?

„Pesakonna käsi käib pidulikult – sel
suvel täitub jänesel, hundil, siilil, karul ja rästikul 25 aastat. Koomiks ilmub Facebooki lehel 7700 fänni ja ka minu enda jätkuvaks rõõmuks. Väga palju tellitakse
Pesakonna lõuendil pilte sünnipäeva- ja
firmakingitusteks – neist suurimad ripuvad meie kliendi, advokaadibüroo RASK
koosolekuruumis ning Tallinna Tehnikakõrgkooli koridoris,“ ütleb
Madis.

Vaata ka: salama.ee

Intervjueeris: Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised