Loovagentuuri Age Creative juht vahetub: Timo Hartikaineni asemel võtab juhtimise üle Kaarel Grepp

Täpselt aasta loovagentuuri Age Creative juhtinud Timo Hartikainen
lahkub ettevõttest, et asuda taas produktsioonifirma Vaas etteotsa. Age juhiks
saab Kaarel Grepp, kes on varemgi 3 aastat seda ametit paralleelselt loovjuhi
tööd tehes pidanud. Strateegiajuhina jätkab Tõnu Kõva.

Fotol: Kaarel Grepp

Aastaga, mil Timo Aget juhtis, on agentuur märgatavalt
muutunud – meeskond on mitmekesisem, ehitatud on digi- ja sotsiaalmeedia osakond
ning võidetud mitmeid uusi kliente. Age võitis tänavu Kuldmunal Aasta
Digiagentuuri tiitli. 

“Juhivahetus oli Age omanike ja Timo vaheline kokkulepe,” kommenteeris Kaarel
Grepp, kes on töötanud Eesti vanimas loovagentuuris Age kokku 22 aastat,
sellest suurema osa loovjuhina. Kaarel on hariduselt fotograaf. Ages alustas ta
AD-na, tõustes 5 aastaga loovjuhiks ja sealt edasi tegevjuhiks. 

Age Creative’i ehk Age Reklaam OÜ enamusosanik on Gravity
Partners OÜ, mis kuulub Urmas Lilleorule ja Rain Pikandile. Kaarel Grepp ja Tõnu
Kõva on Age juhatuse liikmed ja osanikud.  

Timo Hartikainen oli Ages juht ja juhatuse liige, aga mitte
osanik. 40% Vaasist kuulus Timole, 60% Agele. Nüüd ostis Timo Vaasi Agelt välja ja keskendub oma ettevõtte arendamisele.
Hetkel kuulub see 100% talle, aga “lähiajal olukord muutub ning Vaasile lisandub partnereid,” rääkis
Timo. “Vaas ja Age jäävad koostööd tegema,” lisas ta. 


Kevadel muutus ka Age nimi. Kui varem oli see pikalt olnud
Age McCann, siis nüüdsest kannab agentuur nime Age Creative. Kaarel Grepi sõnul
astus Age McCanni ketist välja seetõttu, et ei näinud selles enam lisaväärtust.
Kui varem tuli keti kaudu agentuuri lisaks oskusteabele ka palju äri, siis viimasel
ajal oli rahvusvahelise keti kaudu tulev new business oma tähtsust
kaotamas. 

Age Creative on Turundajate Liidu liige.

Silja Oja, Turundajate Liit

 

Kõik uudised