Kalev tuli üle 8 aasta välja uue emotsionaalse jõuluklipiga „Soojusega ehitud hetked“

Ajal, mil vähesed Eesti ettevõtted panustavad
jõuluteemalistesse telereklaamidesse, tuli Kalev välja uue imagoklipiga „Soojusega
ehitud hetked“, mis vajutab oma kujundi- ja helikeeles õigetele nuppudele jõule
armastava eestlase hinges. Lähemalt räägivad klipi valmimisloost Kalevi brändijuht Kati Cronenberg
ja Optimist Creative’i loovjuht Siim Nikopensius.

Uus
reklaam on osa Kalevi kampaaniast „Soojusega ehitud hetked“,
mis algab
15. novembril ning hõlmab telet, veebi ja laiaulatuslikke väljapanekuid
poodides.

„Eesti armastatuima brändina kõnetab Kalev väga
suurt hulka Eesti elanikkonnast. Kalevi tooted on kujundanud meie maiustuste
tarbimise maitseharjumusi ja -eelistusi läbi aastate. Ka jõulud aasta ühe
olulisima pühana ei möödu ilma Kalevi toodeteta. Meie sooviks on näidata,
kuidas Kalevi jõulumaailm põimub inimeste erilistesse, soojusega ehitud
hetkedesse. Sellest sündis ka kampaania sõnum „Soojusega ehitud hetked“. Olgu
nendeks hetkedeks siis kogu jõuluklippi läbiv väikese tüdruku laul koos
vanaisaga, esimesed uisusammud jääl, kirglik suudlus või perega veedetud õhtu
jõululaua taga,“ rääkis Kalevi brändijuht Kati Cronenberg

„Väga oluline roll klipis on muusikal.
Karavani „Talveöö“ määrab suuresti kogu klipi meeleolu ja rütmi. See on pala,
mida teavad ja armastavad paljud eestlased. Selle looga jutustame meie Kalevi
jõululugu, aga selle lauluga võib hoopis seostuda mõni isiklik mälestus või soojusega
ehitud lugu,“ põhjendas Cronenberg klipis kõlava nostalgilise muusika valikut. 

“Mul on hea meel, et Eesti
ettevõtted investeerivad kõrge teostusliku tasemega reklaamidesse ja rõõm, et
siinne produktsiooni kvaliteet on nii hea. Kalev on olnud sel aastal üks minu
südamelähedasemaid kliente just nende ambitsioonikuse tõttu. Eesti armastatuima
brändina ei pikuta nad loorberitel, vaid teevad sisulist ning järjekindlat tööd
selle nimel, et eestlaste südames püsida,” ütles Optimist Creative’i loovjuht
Siim Nikopensius

Kalev kasutas viimased 8 aastat järjest
jõulude ajal üht ja sama klippi, aga nüüd otsustasite uuega välja tulla. Miks?

„Küsimuses tegelikult juba peitubki vastus. Kasutasime tõesti 8 aastat
Divisioni tehtud jõuluklippi, mis küll oli jõululikult südamlik ja armas, aga
vajas lõpuks lihtsalt uut tulemist. 2019. aastal on Kalevi katusbränd teinud
läbi positsioneeringu värskenduse – Kalevi kiusatusest on saanud Kalevi kirg,
mida toetas „Leia oma kirg“ kampaania. Kalevi jõulude uus tulemine on mõneti loogiline
jätk Kalevi katusbrändi värskenduskuurile,“ vastas Cronenberg. 


Loovagentuur: Optimist Creative
Loovjuht:
Siim Nikopensius
Projektijuht:
Getrin Reesar
AD:
Karen Poimu
Copywriter:
Paula-Stina Tasane 

Tootja: Get Shot Films
Režissöör:
Helen Takkin
Produtsent:
Kadi Freja Felt

Silja Oja, TULI

Kõik uudised