Helene Vetik: Otsid disainerit? Vaata Behance’i!

Lisaks
loovkonkurssidele on veel üks koht, kus disainerid omavahel mõõtu võtavad – maailma
suurim portfooliode kollektsioon Behance. See on Adobe’ile kuuluv online
platvorm, kust leiab graafilist disaini ja selle loojaid üle kogu maailma.
Nii mõnedki Eesti agentuurid on seal tunnustuse osaliseks saanud.

TOKU pildiseeria „Walk the Forest“. Agentuur: Hmmm Creative.

Aeg-ajalt valivad
Behance’i toimetajad kureeritud galeriidesse välja parimatest parimaid, kellele siis vastav vimpel ehk badge
külge pannakse. Täna sai sellise
tunnustuse osaliseks Hmmm Creative Studio, kelle poolt TOKU sussidele loodud
pildiseeria „Walk the Forest“ sai Behance’ilt tunnustuse
silmapaistvalt hea fotograafia eest.


TOKU töö kunstiline
juht ja graafiline disainer Helene Vetik Hmmm Creative Studiost kiidab
fotograaf Holger Kilumetsa: „Ma arvan, et Holger on kõige täpsema
kompositsiooni- ja valgusetajuga stuudiofotograaf just still life alal. Eestis seda nišina praktiliselt ükski fotograaf ei
viljele, kuid välismaal on selline lähenemine väga hinnas. See, et ta ei
pildista inimesi või loodust, vaid süveneb 100% ainult ühte teemasse, peegeldub
ka tööde kvaliteedis.“


Helene Vetik

„Huvitav on see,
et TOKU seeria ei pääsenud Kuldmunal isegi shortlisti.
Sama lugu oli meie Lilli Jahilo seeriaga „The Heat Wave“ – Behance’is sai see
graafilise disaini eest badge’i, aga
Kuldmuna finaali mitte,“ lisas Helene.


Lilli Jahilo „The Heat Wave“. Agentuur: Hmmm Creative Studio.

Kui tihti Behance vimpleid jagab? 

„Meile on kogu meie
tegutsemisaja ehk 8 aasta jooksul kogunenud 10 badge’i, neist 2 viimast kuuajalise vahega, nimelt sai „The Heat Wave“ oma märgi alles 11. märtsil. Nii et ses
mõttes on see üsna eriline,“ rääkis Helene. 

Kas kliendid leiavad teid Behance’i kaudu? 

„Meile on
viimasel ajal rahvusvahelised kliendid tulnud hoopis kodulehe ja Instagrami
kaudu, aga me tegime oma kodulehe valmis alles pool aastat tagasi ja Instagrami
aasta tagasi. Seega on eelneva aja sees tulnud absoluutselt kõik kliendid kas
kohalike auhindade või Behance’i kaudu,“ kommenteeris Helene ja lisas, et kui
ta ise otsib, kellega illustratsiooni või 3D vallas koostööd teha, vaatab ta
esimesena alati Behance’i, sest seal saab töid riikide kaupa sorteerida ja kohe on
näha, kui tugev või kehv kellegi portfoolio on. 

Eesti
disainiagentuuridest on Behance’is edu saavutanud ka AKU Collective, kellel on
graafilise disaini eest 15 vimplit, ja Polaar Studio, kes on
saanud samas kategoorias 11 vimplit. 

Behance’i
kasutamine on tasuta, galeriimaht limiteerimata. Vaata: www.behance.net 

Silja Oja, Turundajate Liit 

Kõik uudised