Epica Awards 2019 loovkonkurss avatud

Alates tänasest,
1. juulist saab töid esitada globaalsele loovkonkursile Epica Awards. See on
teistsugune konkurss selle poolest, et võitjaid valivad välja turundusajakirjade
toimetajad ja ajakirjanikud – inimesed, kes konkursil nähtud parimatest töödest
oma väljaannetesse ka lugusid kirjutavad. Hea võimalus ühtlasi rahvusvahelisse meediasse jõudmiseks!

Juba 33. korda toimuva Epica loovkonkursi teeb eriliseks tema žürii, kus osalevad turundusajakirjanikud üle kogu maailma. Kui Cannes Lionsil ja teistel tuntud konkurssidel osalevad žüriides reklaamiagentuuride inimesed või vahel ka turundusjuhid, siis Epica ajakirjanikest koosnev žürii annab põhjuse väita, et tegu on kõige erapooletuma ja sõltumatuma žüriiga maailmas.

Soodushinnaga ehk
100 eurot soodsamalt saab töid esitada kuni suve lõpuni ehk 31. augustini: www.epica-awards.com
 

Žürii koguneb 18.
novembril Amsterdamis ja võitjad kuulutatakse välja 21. novembril KIT Royal
Tropical Institute’is toimuval auhinnagalal. Epica raames toimub tänavu ka
konverents, mille teemaks on “The Truth About Brand Purpose.” 

Tänavuse žürii
president on Magnum Photos tegevjuht Fiona Rogers

Epica uue
veebilehe
valmistas Leedu agentuur Godspeed
Branding, kes mullu Epical oma tööga “Gastronomy Book” disainikategoorias
pronksi võitis ja korraldajatele silma jäi. 

Epical tänavu ka
üks uus kategooria, Creative Use of Data. 

Mullu osales
eestlastest Epica žüriis Silja Oja, varasematel aastatel on Eestit esindanud
Hando Sinisalu

Epical hinnatakse
eelkõige loovust, teostuse kvaliteeti ja uudsust. „Eestlastel soovitan esitada
töid disaini ja reklaamfoto kategooriatesse, nendes oleks meil head šansid. Kui
esitada töö tootedisaini, siis võiks kindlasti saata kohale füüsilised
näidised. Žüriis olles nägin kui oluline on korralik case study ehk töö
presenteerimine – vaadake Los Angelese videot, see on muljetavaldav. Isegi
printkategoorias esitati töid videona, mitte ei saadetud konkursile lihtsalt
trükiste faile,” ütles Silja Oja.  

Tutvu Epica
eelmise aasta võitjatega:
 

Epica 2018 Grand
prix
Kategooria:
Disain
LA Original:
Space to Create

Agentuur 72andSunny lõi Los Angelese linnale uue
moodsa logo. Žürii tunnustas paindlikku disaini, mis võimaldab kõigil Los
Angelese elanikel oma linna logo täiendada, lisades kahe tähe vahele jäävale
alale endale sobiva elemendi.

Epica 2018 Grand
prix
Kategooria:
Digital
JFK Unsilenced
Speech Highlights 

Digitaalse
tehnoloogia abil (taas)loodi Kennedy kõne, mille ta pidi Dallases 1963. aastal
pidama. Atentaadi tõttu jäi see tema poolt tegemata, kuid digiajastu võlude
abil saab ka surnud rääkima panna. Agentuur Rothco/Accenture Interactive.
Klient: The Times.

Epica 2018 Grand
prix
Kategooria:
Responsibility
Price on Our
Lives – Parkland Students 

USA õpilased protestisid relvavägivalla vastu võimsa sõnumiga:
nende elu hind. Kui jagada USA riikliku relvaassotsiatsiooni (NRA) poolt poliitikutele annetatud summa õpilaste arvuga, tuli ühe
õpilase “hinnaks” veidi üle ühe dollari.

Epica Grand prix
2018
Kategooria: Film
The Party Bus

Julgetel teemadel
kaasa rääkimine ja seisukoha võtmine on olnud juba mitu aastat paljude brändide
kommunikatsiooni põhituumaks. Shiseido otsustas seista LGBT kogukonna
eest – läbi selle filmi julgustavad nad jääma iseendaks ja olema enesekindlad.
Animatsiooni ja eriefektide küllus teevad sellest reklaamist põneva
vaatemängu. 

Epica 2018 Grand
prix
Kategooria:
Alternative
Diesel “Deisel,
Go with the Fake”

Tuntud brände
võltsitakse ja kopeeritakse massiliselt – see on fakt. Diesel lõi ise oma võltskaubamärgi. Vahetades originaalbrändi
nimes kaks tähte tekkis “Deisel” – bränd, mille rõivaid müüdi New Yorgi moenädala ajal pop-up poes. Fännid kiitsid ja jagasid kampaaniat sotsiaalmeedias ning Diesel saavutas vajaliku tähelepanu. 

Epica 2018 Grand
prix
Kategooria: Print
Highlight the
remarkable


DDB Saksamaa tegi
kampaania Stabilo markerile. Kollase värvi abil markeerisid nad vanadel
piltidel naisi, kes on ajalooliselt tähtsat rolli mänginud, kuid kes pole oma
tegude eest piisavat tähelepanu pälvinud. Kampaania õpetab ajalugu, tunnustab
naisi ja teeb seda kõike markeri abil – geniaalne! 

Epica toetajad on
sel aastal Adobe, ACT, AdForum, Euronews ja Lürzer’s Archive. 

Lisainfo:
 

Silja Oja,
Turundajate Liit
 

Kõik uudised