Kõik uudised

Coca-Cola loobub siltidest purgil, et tekitada inimeste sildistamise teemalist diskussiooni ühiskonnas

USA turule suunatud kampaanias “Unlabeled” (“Sildita”) eemaldas Coca-Cola sildid tervelt seerialt Diet Coke’i purkidelt, et tõstatada ühiskondliku sildistamise teemalist debatti ja anda sõna inimestele, keda sildistamine puudutab.

Iseenesest pole ju silt kui selline halb, vastupidi, sildid aitavad meil näiteks nii tänaval kui kaubanduses orienteeruda. Hoopis teine lugu on inimeste sildistamisega. On “silte”, mis on auga välja teenitud mida kantakse uhkusega, aga need, mida inimene ise endale valinud pole, teevad haiget ja võivad viia suurte konfliktideni. 

Kampaania “Unlabeled” sai pehme alguse juunis 2019, kui siltideta Diet Coke’i purgid ilmusid Coca-Cola sponsoreeritud üritustele. Uus purk ei ole täiesti brändinguvaba, väikses kirjas toote nimetuse leiab selle tagaküljelt koostisosade loetelu juurest. Poelettidele jõuavad need tõenäoliselt alles järgmisel aastal.

"Unlabeled" on mõeldud kestma aastaid ja see tähistab suunamuutust Diet Coke’i kuvandis, hüpet sädelevast naiselikust joogist mitmekesisuse eestkõnelejaks. Diet Coke püüab selle muutusega vastata paremini noorte sihtrühma ootustele brändi suhtes.  

Loovagentuur Anomaly L.A. on loonud terve lühifilmide seeria, kus inimesed jagavad oma lugusid seoses sildistamise ja stereotüpiseerimisega:




 






Vaata ka: 

www.dietcoke.com/unlabeled

Diet Coke Is Shedding Its Labels to Make Room for Stories About Identity and Resilience

These Unlabeled Diet Coke Cans May Hit The Store Shelves Next Year

Diet Coke Takes on Complex Topic of Labels By Taking Off its Own 


Silja Oja, Turundajate Liit