Coop Pank suunab uue kampaania reklaamiraha Eesti meediakanalitesse

Kodumaisel kapitalil põhinev Coop Pank otsustas suunata reedel algava uue turunduskampaania „Hoiame ühte. Toetame omasid“ reklaamieelarve ainult Eesti meediakanalitesse, et toetada kohalikke meediaettevõtteid.

Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema sõnul kasutab pank kampaanias kohalikke telekanaleid Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12, TV3 ja TV6 ning suuremaid eesti- ja venekeelseid internetiportaale Delfi, Postimees, Õhtuleht ja Neti.ee. 

„Kuna Coop Panga eesmärgiks on hoida ja edendada elu Eestimaal, siis oli tänases olukorras ainumõeldav suunata kogu kampaania eelarve kodumaistesse reklaamikanalitesse, kes eriolukorra tõttu on kaotanud märkimisväärse osa reklaamituludest. Tunnustada tuleb ka kohalikke meediaettevõtteid, kes olid väga paindlikud ja leidsime koostöös häid reklaamilahendusi,“ lausus Seema. 

„Hoiame ühte. Toetame omasid“ on brändikampaania, milles Coop Pank rõhutab, et on eestimaise pangana oma klientide jaoks olemas nii headel kui ka rasketel aegadel. Ühtlasi kutsub Coop Pank kõiki inimesi tulema panga kliendiks, avama kodulehel arvelduskonto ja tellima pangakaardi otse oma postkasti, kasutama igapäevaseid pangateenuseid ning pangakaarti Coopi kauplustes sooduskaardina. 

Vaata ka kampaania kodulehte: „Hoiame ühte. Toetame omasid“.

Kuni aprilli lõpuni kestva kampaania loovagentuur on Optimist Creative, meediaagentuur Initiative ja suhtekorraldusagentuur Agenda PR.

Eesti kapitalil põhinev Coop Pank on üks viiest Eestis tegutsevast universaalpangast. Pangal on 67 800 igapäevapanganduse klienti. Coop Pank kasutab jaekaubanduse ja panganduse vahel tekkivat sünergiat ning toob igapäevased pangateenused inimeste kodu lähedale. Panga strateegiliseks aktsionäriks on kodumaine kaubanduskett Coop Eesti, mille müügivõrgustikku kuulub 340 kauplust.

Coop PankOptimist Creative, Initiative ja Agenda PR on Turundajate Liidu (TULI) liikmed.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised