15.05.2019

Coop Panga turundust ja kommunikatsiooni asus juhtima Kristjan Seema

Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuhina asus mai keskel tööle Kristjan Seema, kellel on pikaajaline turunduskogemus panganduse ja telekommunikatsiooni valdkonnast.

Kristjan Seema töötas aastatel 1997-2011 ja 2014-2018 mobiilsidefirmas Tele2, kus viimastel aastatel vastutas juhatuse liikmena ettevõtte müügi ja turunduse eest. Aastatel 2011-2014 töötas ta SEB pangas turunduse- ja kommunikatsioonidivisjoni direktorina. 

Kristjan Seema sõnul näeb ta Coop Panga heaks töötamises hulka põnevaid ja unikaalseid väljakutseid. „Coop Pank eristub selgelt Eesti pangandusturul, kuna tegu on eestimaise pangaga, millel on väga ambitsioonikad kasvuplaanid ja mis julgeb pakkuda pangateenust teistmoodi, tehes tihedat koostööd jaekaubandusega. See annab klientidele suure lisaväärtuse, mis tuleb turunduse ja kommunikatsiooni kaudu järjest suurema hulga inimesteni tuua,“ lausus Seema. 

Eesti kapitalil põhinev Coop Pank on suhtarvudes Eesti üks kiiremini kasvavaid finantsasutusi viimastel aastatel. Lisaks 16 kontorile ja 29 pangapunktile on Coop Panga teenused kättesaadavad 330 Coopi kaupluses üle Eesti. Panga igapäevapanganduse kliendiarv ulatus tänavu märtsi lõpu seisuga 48 000ni. Coop Panga enamusomanik on Eesti ainus ühistuline jaekaubandusgrupp Coop Eesti.

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt