Kõik uudised

Cannes Lions 2019. Mis on uut? Kui palju maksab?

Maailma suurim, 66. korda Prantsuse Rivieras toimuv rahvusvaheline loovusfestival Cannes Lions leiab tänavu aset 17. - 21. juunil. Soodushinnaga saab töid esitada kuni 14. märtsini.

Konkursil osalejale

Tööde esitamise hinnad varieeruvad sõltuvalt kategooriast. Näiteks disainikategooriasse töö esitamine maksab kuni 14. märtsini 555 €, aprillis aga juba 915 €. Filmikategooriasse esitamise eest tuleb hetkel välja käia 865 €, täishind on aprillis 1225 €. Kõige kallim on Titanium ehk kampaaniate kategooria, mis maksab hetkel 1525 €, konkursi lõpus aga 1885 €. Loe, kuidas esitada töid Cannes Lionsile.

Uuendusena antakse lõvisid tänavu välja ka loovstrateegia (Creative Strategy Lions) ja meelelahutus spordis (Entertainment Lions for Sport) eest.

Ühte tööd võib esitada korraga kuni 6 kategooriasse pluss Titaniumisse.

Heategevuslikke ehk kasumit mitte taotlevaid kampaaniaid hinnatakse ärieesmärkidel tehtud töödest eraldi.

Uue kategooriana võiks eestlastele huvi pakkuda alamkategooria kultuur & kontekst (Culture & Context), mille leiab 10 erineva peakategooria alt. Siin hinnatakse kohaliku touchiga, kultuurilist insighti arvestavaid ja väikse eelarvega läbimurde saavutanud töid.

Samuti leiame uue alamkategooriana tänavu eest sisuturunduse / sulanduva reklaami (Native Advertising).

Eelmisel aastal esindas Eestit Cannes Lionsil 12 tööd, esitajateks Identity, Optimist, Tabasco ja Zavod BBDO.

Cannes’i esitatavate tööde koguarv aga langes mullu. Kui 2017 esitati konkursile 41 170, siis 2018 vaid 32 372 tööd. Iseenesest ju hea uudis, suurendab osalejate võidušansse!

Delegaate osales eelmisel aastal ca 12 000.

Eelmise aasta kirkaimad festivalihetked:


Cannes Lions 2019 delegaadile

  • Festivali täispass maksab 3365 €
  • Võimalik on soetada ka kallimaid Gold või Platinum passe
  • Üliõpilase pass maksab 845 €
  • Young Lions 1845 €
  • Delegaadipakettide hindadele lisandub 20% käibemaks.
Esinejate hulgast leiab tänavu:
  • Kenya Barris, Writer and Producer, Netflix
  • Rory Sutherland, Vice Chairman, Ogilvy, Ogilvy
  • Scott Galloway, Founder / Professor of Marketing, Gartner L2 / NYU Stern
  • Sheryl Sandberg, Chief Operating Officer, Facebook
  • Syl Saller, Chief Marketing Officer, Diageo
  • Raja Rajamannar, Chief Marketing and Communications Officer, Mastercard
  • Richard Brim, Creative Creative Officer, adam&eveDDB
  • Gail Horwood, Chief Marketing Officer, Kellogg
  • Colleen DeCourcy, Co-President and Chief Creative Officer, Wieden+Kennedy
  • Ivan Duque, Elected President of Colombia
  • Fernando Machado, Global Chief Marketing Officer, Burger King
  • Paulie Dery, Executive Creative Director, Uber
  • Alex Josephson, Head of Global Brand Strategy, Twitter
  • Maye Musk, Model / Dietitian
  • Marc Pritchard, Chief Brand Officer, P&G
  • John Sauven, Executive Director, Greenpeace UK
  • Ellie Cole, Paralympic Swimmer & Gold Medalist, N/A
  • Robert Triefus, Executive Vice President, Brand & Customer Engagement, Gucci
  • Sir Martin Sorrell, Chairman, S4capital
5-päevane festival otsib vastuseid 10 küsimusele:
  • How can you infiltrate popular culture and stay relevant at scale?
  • How do we strike the right balance between purpose and profit?
  • How can creative strategy build brands to drive performance & growth?
  • How can modern technologies improve the art of storytelling?
  • How do we use creativity to drive exceptional consumer experiences?
  • What creative business models thrive in a direct to consumer world?
  • How can we drive diversity of thought to deliver more positive and better work?
  • How can creativity deliver competitive advantage in the long & the short term?
  • How can we meet consumers wherever they are in both the physical & digital world?
  • How do we fix the issue of trust, ethics and transparency in creative marketing communications?
Vaata ka: www.canneslions.com

Silja Oja, Turundajate Liit