Kõik uudised

Cannes Lions 2019 Film Grand prix: The New York Timesi kampaania "The Truth Is Worth It"

Loovusfestivali Cannes Lions filmikategooria võitis 30-sekundiliste filmide seeria, mis heidab valgust ajakirjanikutöö telgitagustesse ja näitab, millist vaeva peab tõe päevavalgele toomise nimel nägema. Sest tõde ei tule ennast ise pakkuma. Agentuur: Droga5 New York.
The Truth Is Worth It: Resolve


The Truth Is Worth It: Perseverance


The Truth Is Worth It: Courage


The Truth Is Worth It: Fearlessness


The Truth Is Worth It: Rigor


Valik filmikategooria võidutöödest:

Apple at Work: The Underdogs
Klient: Apple
Esitaja: Apple Cupertino
Kuldlõvi


Nike Dream Crazy
Klient: Nike
Agentuur: Wieden + Kennedy Portland
Kuldlõvi


Generation Lockdown
Klient: March For Our Lives
Agentuur: McCann New York
Kuldlõvi


Unmissable
Klient: Heineken
Agentuur: Publicis Italy
Hõbelõvi


Vaata kõiki filmikategooria võidutöid: Cannes Lions 2019 Film

Cannes Lions on maailma suurim loovusfestival, mis toimus tänavu 17. - 21. juunil Prantsusmaal Cannes'is.

Silja Oja, Turundajate Liit