Ainult TULI liikmele: WFA webinarid

WFA – World Federation of Advertisers – koondab globaalseid brände nagu Adidas, Coca-Cola, IKEA, RedBull, Tesco, Vodafone jt ning pakub TULI liikmetele võimalusi teadmiste ammutamiseks. 

TULI kuulub ülemaailmsesse reklaamitellijate liitu WFA – World Federation of Advertisers. Rahvusvaheline liit koondab globaalseid brände nagu Adidas, Coca-Cola, IKEA, RedBull, Tesco, Vodafone jt ning pakub TULI liikmetele võimalusi kogemuste ning uute teadmiste ammutamiseks.
Kaks lähiajal toimuvat webinari, kuhu on võimalik TULI portaali “Liikmele” sektsioonis end registeerida ja osa saada:
18. juuni kell 11.00 – In search of the unicorn marketer
Webinaril tutvustatakse projekti “Tuleviku turundaja” raames läbi viidud kvalitatiivseid intervjuusid maailma juhtivate CMO-dega ja uuringu tulemusi, milles osales 700 turundajat 32st riigist. Teemad keerlevad küsimuste ümber, kuhu turundusvaldkond liigub ning milline on selle äriprotessi tulevane juht, spetsialist.
Pinev teema Eesti kui püüdliku teenuste eksportija jaoks? Räägitakse hiljutise pandeemia mõjust ja kaugjuhtitud tööprotsessidest. Ehk annab see webinar ideid, kuidas meie meisterlikud tegijad saaksid töö enda juurde meelitada?
Turundajate Liit (TULI) ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 78 ettevõtet.
Liis Tippel, TULI
Kõik uudised