Uus inspiratsiooniallikas turundajatele ja reklaamiinimestele: Ad-I-Like.com
Ad I Like on sait, mis hoiab reklaamimaailmas toimuval kätt pulsil ja jagab oma lugejatega parimaid pärleid. Veebilehe idee ei ole iseenesest uudne, maailm on taolisi reklaamiarhiive täis, aga kui teised on üldiselt kas a) tasulised või b) riputavad üles kõike, nii head kui halba, siis Ad I Like’ist leiad loovjuhtide ja turundusajakirjanike poolt hoolikalt koostatud ja kommenteeritud valiku maailma parimatest reklaamidest ja turunduskampaaniatest.
Saidi loojaks on rahvusvahelise haardega loovjuht Tolga Büyükdoğanay, kes on töötanud Türgis, Austrias, Saksamaal ja Hollandis ning võitnud oma tööde eest rohkem kui 100 kohalikku ja rahvusvahelist auhinda.
Ad I Like tiimi kuulub ka endine Hollandi turundusajakirja Creatie peatoimetaja Nils Adriaans. Creatie on rahvusvahelise fookusega väljaanne, nö Adweeki Hollandi version. Praegu on Nils sisuturundusagentuuri Morning + Glory juht ja partner.
Tolga ja Nils suhtlevad tunnustatud loovinimestega üle kogu maailma ja panevad Ad I Like’i üles reklaamid, mida asjatundjad ise kõrgelt hindavad. Nii ongi Ad I Like’ist kujunemas reklaamiekspertide jaoks inspiratsiooni jagamise ja ammutamise keskkond, millel Turundajate Liit soovitab silm peal hoida.
Vaata: ad-i-like.com
Silja Oja, Turundajate Liit