26. märtsil konverents “Kuidas turundada venekeelsele sihtrühmale Eestis?”

Eesti elanikkonnast kõneleb vene keelt umbes 400 000 inimest. See on märkimisväärne osa, millest ei saa mööda vaadata ükski Eestis müügi ega turundusega tegelev inimene. 26. märtsil toimub Apollo kino Ülemiste suures konverents, mis keskendub sellele, kuidas müüa ja turundada venekeelsele sihtrühmale Eestis.  

Rohkem kui 200 000 inimest ehk ligi pooled Tallinna elanikest on vene keele kõnelejad. Lisaks sellele käib Eestis aastas ligi 300 000 vene keelt kõnelevat turisti. Vene sihtrühma käitumisest ja mõttemaailmast aru saamiseks on Tallinnas ellu kutsud konverents, kus esineb 14 valdkonnaga eksperti.

Konverentsi korraldab Kriit Reklaamiagentuur, mille esindaja Nikita Baikovi sõnul on Eesti turundajate huvi teema vastu kasvav. “Meie juurde satub ühe enam turundajaid, kes püüavad vene klienti kõnetada, kuna nad on kasutamata potentsiaalist aru saanud. Korraldame konverentsi selleks, et motiveerida Eesti ettevõtteid rohkem keskenduma ka venekeelsele kommunikatsioonile. Nii riik kui ka eraettevõtted peavad tulemuse saavutamiseks mõtlema, kuidas tabada Eestis ka vene keelt kõneleva inimese tähelepanu,” ütles Baikov ja lisas, et vene kliendi edukaks kõnetamiseks on vaja mõista, mis on neile oluline, millised on kombed ja väärtused, milliseid meediakanaleid tarbitakse, kus käiakse ja millest mõeldakse.

Konverentsil esineb kommunikatsioonibüroo Dalton asutaja Ivo Kallasmaa, kellel on aastatepikkune kogemus Eestis venekeelsele sihtrühmale suunatud projektidega. Kallasmaa sõnul on venekeelse elanikkonna meediaharjumused ja kasutatavad kanalid teistsugused kui eesti keelt kõnelevatel inimestel ning lähtuvalt sellest tuleb kasutada teistsuguseid strateegiaid.

Uku Suviste avaldab, kuidas ta saavutas tuntuse Venemaal ja tänu sellele ka Eesti venelaste tähelepanu. Olga Korneitšik räägib sellest, kuidas ta suutis edukalt venelastele Tallinnas PÖFFi ja Jazzkaare sündmusi turundada.

Konverentsil astuvad üles ka Eesti avaliku meedia tipptegija Rasmus Kagge, Apollo kinode Baltikumi turundusjuht Anett Kutti, Kantar Emori uuringuekspert Aivar Voog, Haigekassa avalike suhete spetsialist Taisi Kõiv, endine Keskerakonna avalike suhete juht Taavi Pukk ja paljud teised.

Pilet TULI  liikmele: 99 € + km
(Tavapilet: 159 € + km)

Lisainfo ja registreerimine: veneturundus.ee

Konverentsi korraldaja Kriit Reklaamiagentuur on Turundajate Liidu (TULI) värske liige.
TULI ühendab turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase
taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest.
Liitu kuulub praegu 74 ettevõtet.

Kõik uudised