2. aprillil toimuval Pipedrive’i tasuta veebiseminaril räägitakse, kuidas kriisist võitjana välja tulla

Müügitarkvara ettevõte Pipedrive korraldab neljapäeval, 2. aprillil algusega kell 17:30 tasuta veebiseminari, kus müügi- ja ettevõtluseksperdid jagavad ideid, kuidas müügi- ja turundusinimesed saaksid kriisiolukorrast võimalikult väikeste kahjudega või isegi võitjatena välja tulla.

Veebiseminari diskussioonis osalevad maailma 50 mõjukama müügiinimese sekka valitud Matt Heinz, Pipedrive’i tehnoloogiajuht Sergei Anikin ning ettevõtte 360 Payments kaas-tegevjuht Lisa Coyle. Vestlust juhib USA innovatsioonianalüütik ning mitmete raamatute autor Chris Shipley.

Sergei Anikini sõnul räägitakse veebiseminaril teemadest, mis on olulised igale müügi- ja turundusinimesele, olenemata valdkonnast. “Pipedrive’i eesmärgiks on alati olnud müügi kui valdkonna arendamine ning müügiinimestele parimate töövahendite andmine. Tahame neile sel keerulisel ajal eriliselt toeks olla, pakkudes veebiseminaril võimalust ammutada maailmas tunnustatud ekspertidelt uuenduslikke ideid ja praktilisi soovitusi, kuidas kriisiajal oma tööd võimalikult hästi ja tulemuslikult teha,” sõnas Anikin.

Tasuta ingliskeelsele veebiseminarile saab registreeruda SIIN

Müüki ja turundust puudutavatel teemadel jätkub mõttevahetus Pipedrive’i äsja avatud uuel kogukonna lehel, mis ühendab rohkem kui 1500 müügi- ja turundusproffi.

Pipedrive on 2010. aastal Eestis asutatud müügijuhtimise tarkvara ettevõte. Täna kasutab Pipedrive’i müügitööriistu üle 90 000 ettevõtte rohkem kui 150 riigis ning firma on kaasanud 90 miljoni USA dollari väärtuses investeeringuid. Pipedrive’i kontorid asuvad Tallinnas, Tartus, Londonis, Lissabonis, Prahas, Riias, Dublinis, New Yorgis ja Tampa/St. Pete Floridas. Kiiresti kasvavas ettevõttes töötab üle 630 inimese.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised