2. aprillil prii välkseminar „Püsi pinnal – kriisiplaan tulemuslikkuse säilitamiseks“

Tänases ebakindlas olukorras on vaid üks asi kindel – internet on kanal number üks, et oma klientideni jõuda. Kui ettevõtte äri pole veel internetis või olemasolev keskkond võimaldab sinna jõudnud kontaktid lihtsalt käest lasta, on tõesti viimane aeg lõpuks tegutseda.

Digiagentuuri IMPACT
80/20 asutaja ja turundusstrateeg Kristjan Raude (fotol) ning Soome turundustehnoloogia
start-upi Leadoo MT Eesti juht Taivi Koitla annavad 2. aprillil kell 10.00
toimuval veebiseminaril tööriistad kriisiajal tulemuslikkuse säilitamiseks. 

„Ligikaudu 90% veebilehe
külastajatest on passiivsed ja lahkuvad sealt tulemusteta. Meil on pea kaks
aastat olnud kasutuses lahendus, mida olemasolevad kliendid nimetavad „vähe
vaeva – kõrge tulemuslikkus“ tööriistaks ning mis on loonud muljetavaid tulemusi,“
ütleb Taivi Koitla, lubades
veebilehele jõudnud kontaktid maksimaalseteks tulemusteks vormida. 

Kristjan Raude sõnutsi on digi täna kanalina asendamatu ja tarbija harjumus digikanaleid kasutada pöördumatu. „Uue harjumuse tekkimiseks kulub 60 päeva ja praegune eriolukord ei muutu vähemalt 60 päeva jooksul. Mida kauem tegevusi edasi lükata, seda tõenäolisem on, et varsti ollakse lõplikult rajalt maas ja õige aeg mööda lastud,” ütleb Kristjan, kes jagab seminaril nõuandeid, kuidas väikese või keskmise suurusega ettevõte saab viia oma äri nädalaga
internetti ning milliste lihtsate võtetega seal kulusäästlikult turundada.   

Prii välkseminar „Püsi pinnal –
kriisiplaan tulemuslikkuse säilitamiseks“ toimub 2. aprillil kell 10.00 SIIN.

Impact 80/20 on Turundajate Liidu (TULI) liige. 

Silja Oja, TULI 

Kõik uudised