12. mail webinar: Kuidas turundada venekeelsele sihtrühmale Eestis?

TULI liikmed on oodatud osalema webinaril „Kuidas turundada venekeelsele sihtrühmale Eestis?”. Webinar on liikmetele tasuta ja toimub Zoomi vahendusel 12. mail kell 15.00–16.30.

Kriit Reklaamiagentuuri projektijuht Konstantin Burõi

Webinari teemad:

  • Kuidas koostada turundusmaterjale, mis vene sihtgrupile hinge läheks ja neid ostma paneks?
  • Kuidas erineb eestivenelase tarbijakäitumine, elustiil ja mõttemaailm eestlase omast?
  • Milliseid meediakanaleid vene sihtrühmale reklaami tegemiseks kasutada?

Esinejad:

Sergei Semjonov, Kriit Reklaamiagentuur

Kriit Reklaamiagentuuri arendusjuht Sergei Semjonov alustas turundusega aastal 2002. Tegeleb strateegilise planeerimise ja suuremahuliste projektide elluviimisega. Oli Tallinn 2011 Kultuuripealinna meeskonnas ning vastutas venekeelse kommunikatsiooni eest. Omab palju teadmisi vene elanikkonnast ning räägib webinaril eestlaste ja venelaste erinevustest ning nippidest, mida tuleks reklaamis kasutada, et vene inimesteni Eestis jõuda.

Kriit Reklaamiagentuuri projektijuht Konstantin Burõi tegutseb turunduses üle 8 aasta. On töötanud selliste klientidega nagu BLRT Grupp, ELKE Auto, Narva linnavalitsus, Lexus jne. On konsulteerinud peaministrer Jüri Ratase nõunikku vene turunduse osas ning aidanud ehitada üles peaministri venekeelse Facebooki lehe strateegiat. Esinenud lektorina Tallinna Ülikooli tudengite ees teemaga “Kuidas erinevad ettevõtted  kriisist väljuvad, milliseid meetodeid kasutavad selleks eesti ja vene rahvusest juhid”.

Webinari viib läbi TULI liige Kriit Reklaamiagentuur.

Lisainfo ja registreerimine

Silja Oja, TULI

Kõik uudised