12 Eesti turundajale olulist turunduskonverentsi aastal 2020: Baltikum, Euroopa ja maailm

Konverentse
ja seminare toimub iga päev, seega on valida raske. Allpool valik suurematest, tuntumatest ja ajaproovile vastu pidanud konverentsidest, mille
külastamine igale turundajale kasuks tuleb.

Fotol: Nordic Business Forum

Eesti

Password

Tallinn, 4.–5. märts 2020

Eesti suurim ja vanim turunduskonverents
toimub tänavu 20. korda. Teemaks on vastutustundlik turundus ja peaesinejaks
Austraalia turundusprofessor Mark Ritson.

Osalejate arv: 500-600

Hind: alates 450 eurost

www.password.ee
 

Digital Elite Camp

Laulasmaa, 11.–13. juuni 2020

Piiratud osalejate arvuga (mahub 167
delegaati) väga praktiline peamiselt veebilehe konversiooni parandamisele
pühendatud koolitus / konverents, mis annab lubaduse: „Pärast Eliitlaagris
osalemist teenid (oma veebilehega) rohkem raha“.

Esinejatest on hetkel välja reklaamitud
korraldaja Peep Laja, ülejäänud programm täpsustamisel.

Hind: alates 996 eurost

digitalelitecamp.com

Baltikum

LOGIN

Vilnius, Leedu, 28.–29. mai 2020

Baltikumi suurim innovatsiooniteemaline konverents.
2020. aasta programmi pole veel avaldatud, varasemalt on esinenud mitmeid
kuulsusi, teiste seas näiteks Apple’i rajaja Steve Wozniak.

Osalejate arv: 5000+

Hind: 80-130 eurot

login.lt

Euroopa

Webit Festival

Valencia, Hispaania 17.–20. juuni 2020

Bulgaarlaste organiseeritud suursündmus, mis
on liikunud Sofiast Istanbuli kaudu Valenciasse. Sarnaneb Web Summitile, aga
odavam ja mitte nii uhke. 2020. aasta kava veel väljas ei ole, aga lubatakse
450 esinejat mitmetes paralleelsessioonides (turundajatele peaks huvi pakkuma
Brand Summit). Varem on esinejate seas olnud suurte globaalsete brändide ja
agentuurikettide bossid.

Osalejate arv: 15 000+

Hind alates: 190 eurot

www.webit.org/festival-europe/summits.php
 

Web Summit

Lissabon, Portugal, 2.–5. november 2020

Maailma suurim ja tähtsaim tehnoloogiaalane
konverents ja expo, kus astub üles rohkem kui 1000 esinejat. 2020. aasta kava
pole veel avaldatud, varasematel aastatel on esinenud maailma
tehniloogiahiidude tippjuhid, poliitikud ja superstaarid.

Osalejaet arv: 70 000+

Hind alates: 450 eurot

websummit.com

Cannes Lions

Cannes, Prantsusmaa, 22.–26. juuni 2020

Maailma kõige mainekam loovusfestival, kus
esinevad globaalsete brändide turunduspealikud, kõige kuumemad reklaamitegijad
ning viimasel ajal järjest rohkem ka tehnoloogiafirmade esindajad. Eelmistel kordadel on esinenud sellised superstaarid nagu Barack Obama, Kim
Kardashian, Bono jpt.

Hoiatus: Paljud esinejad kasutavad („kurjasti“)
ära võimalust oma firmat või toodet lavalt promoda.

Osalejate arv: 12 000+

Hind: alates 1900 eurost (kui oled alla 30), vanematele on hind 3495 eurot.
Lisaks tuleb tasuda Prantsusmaa käibemaks, mille hilisem tagasisaamine on
omaette väljakutse.

www.canneslions.com

DMEXCO

Köln, Saksamaa, 23.–24. september 2020

Hiigelsuur (turundus)tehnoloogia mess, millega
koos käib ka väga kõrgetasemeliste esinejatega konverents. 2020. aasta programmi pole
veel välja kuulutatud. Eelmistel aastatel on olnud rohkem kui 500 esinejat 15
laval.

Osalejate arv: 40 000+

Hind alates: 179 eurot, tudengipilet alla 50
euro

dmexco.com
 

Nordic Business Forum

Helsingi, Soome, 23.–24. september 2020

Suurejooneline ärifoorum, laval palju
superstaare eesotsas Arnold Schwarzeneggeriga, lisaks veel kirjanik Yuval Noah
Harari ja turundusguru Seth Godin.Kohal on ka märkimisväärne hulk Eesti
delegaate.

Osalejate arv: 7500+

Hind: alates 940 eurost

www.nbforum.com
 

Festival of Marketing

London, Suurbritannia, 7.–8. oktoober 2020

Euroopa üks suurimaid brändi turundusele
keskendunud konverentse, 250+ esinejat astuvad üles 12 laval. Esinejatena
astuvad üles peamiselt praktikud (loe: mitte väga tuntud nimed), superstaare
siin eriti esinemas ei kohta.

Hind: alates 1000 eurost

www.festivalofmarketing.com
 

Muu
maailm

South by Southwest


Austin, TX, USA, 13.–18. märts 2020

Hiigelsuur sündmus, kus segunevad
innovatsioon, tehnoloogia, äri, kultuur ja turundus. Saab suurepärase ülevaate
peamiselt USAs toimuvast (aga täna juhib USA veel turundusmaailma arenguid).

Ainus südmus maailmas, mida Cannes Lions oma
konkurendiks peab!

Turundajatele mõeldud alamkonverents kannab pealkirja „Advertising & Brand
Experience“.

Osalejate arv: 280 000  

Hind: alates 1100 eurost

www.sxsw.com/conference/advertising-and-brand-experience
 

Dubai Lynx

Dubai, AÜE, 8.–11. märts 2020

Cannes Lionsi Lähis-Ida regiooni puudutav
konverents ja loovkonkurss. Saab hea ülevaate regiooni trendidest ning kohtuda
ja võrgustuda selle piirkonna turundusmaailma võtmetegijatega.

Paljud ettekanded on samad mis Cannes’is.

Osalejate arv: 2500+

Hind: alates 800 eurost

www.dubailynx.com

Silja Oja, TULI

Kõik uudised