TULI Making sense konverents

7. aprill 2022

„Making sense“ on tagasi! 2021. aasta TULI konverentsile kutsume nii agentuure kui ka turundajaid, et mõelda kaasa ja saada inspiratsiooni rahvusvahelistelt tipptegijatelt. UUS KUUPÄEV! 7. aprillil räägitakse Tallinna Botaanikaaias koostööst ja selle viljadest – loomingust, jätkusuutlikusest ja innovatsioonist.

Esinejad:

  • Mathias Appelblad – Global Creative Director at SEB, ex Forsman & Bodenfors Senior Creative Partner
  • Stephan Loerke – CEO of World Federation of Advertisers (WFA)
  • Jyrki Poutanen – Chief Creative Officer/Partner at TBWA\Helsinki
  • Lennart Hintz  – Managing Director, EMEA at MediaCom, CEO at GroupM Switzerland
  • Tiina Latva – Freelancer, Partner, Creative at Werklig
  • Lizzie Nolan – Executive Vice President, Global Strategy & Intelligence, Havas Media Group.
  • Heidi Björklöf – VP Portfolio Development & Marketing from Sanoma Media Finland
  • Olga Peresild – MediaCom Eesti tegevjuht

TULI liikme soodushind 110€+km

Tavahind 145€+km

Pilet tagab sissepääsu 7. aprilli konverentsile 9:30-16:30 Tallinna Botaanikaaias, lisaks kutse õhtusele networking üritusele “Alibi”.

Rohkem infot ja piletid